از ابتدای امسال ، Quanzhou تمام تلاش خود را برای کمک به شرکت ها برای کاهش مشکلات انجام داده است. این شهر تلاش کرده است تا مکانیسم کشف نیازهای شرکت ها را بهبود بخشد ، گروهی از وکلای مربوط به خارج از کشور را برای ارائه خدمات به شرکت ها ایجاد کرده است ، به آنها کمک کرده است تا مشکلات مربوط به اشتغال ، غذا ، مواد ، تأمین مالی ، فروش ، مدیریت مالیات و هزینه و هشدارهای مربوط به ریسک صادر شده است. بازپرداخت کمک هزینه های بیکاری و تثبیت اشتغال از 50 به 100 درصد افزایش یافته است.

خبر مرتبط  51job، Inc. برنامه های انتشار سه ماهه اول 2020 و کسب کنفرانس در 7 مه 2020

در همین حال ، Quanzhou سعی کرده است مکانیسم اجرای سیاست مربوط به سازمان را به نفع شرکتها بهینه کند. تا پایان ماه ژوئیه ، این شهر در مجموع 2.045 میلیون یوان حق بیمه تأمین اجتماعی را کاهش داده یا از آن چشم پوشی کرده ، 4.914 میلیون یوان پشتیبانی مالی وام را برای 817 شرکت تأمین کرده و 276.03 میلیون یوان بازپرداخت کرده است یارانه های بیمه بیکاری و تثبیت اشتغال ، که 2،814 شرکت به نفع آنها بوده است.

خبر مرتبط  ActLight با مجوز شرکت پیشرونده نیمه هادی که بر بهداشت و درمان متمرکز شده است ، توافقنامه صدور مجوز امضا کرده است

علاوه بر این ، Quanzhou تلاش می کند تا با ساده سازی روند تصویب اداری ، در جهت دستیابی به هدف “یک پرونده سازی ، پردازش موازی ، تسویه محدود با زمان و تحویل یکپارچه” خدمات دولتی را بهبود بخشد.

مرکز خدمات مدیریت شهری Quanzhou دفاتر ویژه “دسترسی به بازار ، سرمایه گذاری و ساخت و ساز ، خدمات رفاه و مردم و معیشت اجتماعی” را برای ارائه خدمات “یک مرحله ای” برای مشاغل و تجارت ایجاد کرده است. عمومی.

خبر مرتبط  شرکای OPPO با استعداد الهام بخش امارات متحده عربی برای راه اندازی یافتن کمپین بیشتر

Quanzhou مدل جدیدی از “اینترنت + خدمات دولتی” را ساخته است. این شهر سعی کرده است تا سیستم تأیید اداری آنلاین را ساده تر کرده و بیش از 200 دستگاه سلف سرویس را برای ارائه خدمات 24 ساعته دولت به عموم مردم راه اندازی کرده است.

برای دیدن لینک اصلی: https://en.imsilkroad.com/p/315749.html

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1244740/Xinhua_Silk_Road.jpg

SOURCE سرویس اطلاعات جاده ابریشم Xinhua