سانفرانسیسکو، 18 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – پرتوی مشارکت استراتژیک با موسیقی متن برند شما برای ارائه یک تجربه کامل و فراموش نشدنی برای مشتریان. Soundtrack نام تجاری شما بزرگترین فروشگاه موسیقی محبوب جهان را بر اساس ژانر و خلق و خو ارائه می دهد. کاربران می توانند لیست های پخش سفارشی ایجاد کرده و برای ایجاد یک vibe امضا در فضای خود ایجاد کرده و با علائم دیجیتال هماهنگ شوند. لیست های پخش را می توان از طریق هر برنامه از طریق Soundtrack نام تجاری شما از قبل برنامه ریزی یا مدیریت کرد. جفت کردن علائم دیجیتالی و موسیقی سفارشی فروش ، ترافیک را جلب می کند ، مشتریان را به تجربه تبدیل کرده و آنها را به عقب باز می گرداند.

می گوید: “همکاری با Soundtrack با نام تجاری شما یک ویژگی طبیعی برای Raydiant است و ما از آن هیجان زده می شویم.” بابی مرامات، مدیرعامل Raydiant. وی افزود: “این امکان را به ما می دهد تا یک تجربه چند بعدی و چند حسی را برای مشتریان در محل خود ارائه دهیم. این تجربه همهجانبه ، که با محتوا از علائم منحصر به فرد و لیست های پخش صحیح ساخته شده است ، مصرف کنندگان را با یک برند متصل می کند – روندی اثبات شده برای افزایش درآمد و ایجاد. تکرار مشتریان. “

کاربران می توانند با وصل کردن دستگاه ScreenRay به صفحه تلویزیون خود و جفت شدن با برنامه Soundtrack Your Brand ، Soundtrack برند شما را با علائم دیجیتال از Raydiant ادغام کنند. پس از راه اندازی و اجرا ، آنها می توانند هر آهنگ را به صورت نمایش ، جلد هنری ، نام آلبوم یا عنوان آهنگ در صفحه نمایش دهند. کسانی که فقط موسیقی می خواهند می توانند از برنامه Soundtrack نام تجاری شما در حالت صوتی استفاده کنند ، که نیازی به اشتراک Raydiant ماهانه ندارد. کاربران فقط برای اشتراک موسیقی متن برند شما پرداخت می کنند. اگر بعداً نیاز به علامت دیجیتالی ایجاد شود ، آنها می توانند به یک اشتراک Raydiant تبدیل شوند ، که شامل استفاده از برنامه و همچنین داشبورد کامل علامت دیجیتال است.

خبر مرتبط  درک اینکه گزینه های Huobi چگونه گزینه های بیشتری به شما می دهد

“ارائه اشتراک” فقط حالت صوتی “از Soundtrack با نام تجاری شما به Raydiant امکان پشتیبانی از مشتریانی را می دهد که برای مقیاس کامل با یک پلت فرم کامل ، ابعادی آماده نیستند ، اما همچنان مایل به بهبود تجربه مشتری در محل خود از یک راه قابل درک هستند. “می گوید Marhamat. “هنگامی که مشتریان مزایای آن را مشاهده کنید – مانند بازی ، برنامه ریزی و به روزرسانی لیست های پخش از طریق دستگاه پلاگین و بازی و رابط از راه دور ما – به طور معمول آنها علاقه مندند تا در مورد سایر ابزارهای ارائه شده توسط Raydiant اطلاعات کسب کنند.”

خبر مرتبط  یوبی ، منطقه ای از چونگ کینگ ، در غرب چین ، باعث می شود فرد احساس کند در خانه است و با دنیای خارج ارتباط دارد

استفاده از Raydiant با موسیقی متن فیلم برند شما حدس می زند دو نیاز عمده بازاریابی در فروشگاه: نمایش جذاب تبلیغاتی و موسیقی پس زمینه جذاب. و با نصب سخت افزار و نرم افزار کاربری آسان Raydiant (سیستمی مبتنی بر ابر که از طریق اینترنت به آن دسترسی پیدا می کند) ، کاربران در عرض چند دقیقه فعال می شوند. برنامه Soundtrack Your Brand موسیقی را بر اساس ژانر ، صدا و شغل گروه بندی می کند ، بنابراین کاربران می توانند به راحتی لیست های پخش دلخواه را تنظیم کنند که کاملاً با علائم و مارک تجاری آنها جفت شود. به علاوه ، برنامه برای شنیدن عاری از نگرانی ، زبان صریح و صریح از همه موسیقی متن را فیلتر می کند.

لیست های پخش توسط حرفه ای ها تنظیم شده اند و برای تولید سطح انرژی متناسب با روحیه ، زمان روز و رویدادهای خاص طراحی شده اند. کاربران می توانند بخش ها را در لحظه ها و از راه دور از هر دستگاه متصل به اینترنت از پیش برنامه ریزی ، ویرایش ، اضافه و حذف کنند. مشاغل بین لیست های پخش حرفه ای و کاملاً شخصی سازی شده انتخابی دارند. هیچ محدودیتی در استفاده وجود ندارد و کاربران می توانند به همان اندازه که می خواهند محتوا اضافه کنند.

خبر مرتبط  گزارش شرکت Huami در سه ماهه دوم سال 2020 نتایج مالی بدون نظارت

“برندسازی با آنچه مشتری می بیند متوقف نمی شود – به همه حواس آنها می رسد ، و با ورود به یک فضا تجربه ای متجانس برای آنها ایجاد می کند. مارک تجاری خوب به مشتریان این امکان را می دهد تا بدانند که در جای مناسب قرار دارند و آنها را از طریق اولا سارس ، مدیر عامل و بنیانگذار می گوید ، تجربیات مثبت که وفاداری آنها را به دست می آورد. “با Raydiant و Soundtrack با نام تجاری شما ، مشاغل می توانند تجارب منحصر به فرد و غوطه وری را در فروشگاه طراحی کنند که مشتریان را درگیر خود کرده و آنها را به عقب برگرداند.”

درباره Raydiant:

شرکت Raydiant به مشاغل آجر و ملات کمک می کند تا تلویزیون خود را به علائم دیجیتال تعاملی تبدیل کنند. با وصل کردن سخت افزار Raydiant به هر تلویزیون ، کاربران به بستر تجربه کامل خود دسترسی دارند و در آنجا می توانند تجربه فروشگاه خود را از هرجایی ایجاد و مدیریت کنند. تاسیس در آوریل 2017 و که قبلاً با نام میرا شناخته می شد ، Raydiant از طرف سرمایه گذاران فناوری از جمله Bloomberg ، Inc. ، Transmedia Capital ، 8VC ، Atomic VC و ران کانوی.

تماس با رسانه:
ملیسا مک میلن
[email protected]
415-971-0894

SOURCE Raydiant؛ موسیقی متن فیلم برند شما