“قرنطینه COVID-19 مطمئناً چالشهای خود را به همراه داشته است. همچنین علیرغم چالشهای آن زمان ، جرقه ای بعید است که باعث ایجاد خلاقیت و تقویت روحیه کارآفرینی مردم شود. من Sēd را به دلیل یک هدف حرفه ای طولانی مدت تأسیس کردم ، اما عمدتا به دلیل به الهام و تمایل خودم برای بیرون رفتن از این زمان و انجام کاری کاملاً متفاوت ، “می گوید. “یک فرصت واقعی وجود دارد که مرزهای خلاق را با متفکران نترس از بین ببرید و از انگیزه های تولید شده در نتیجه حذف تا حدی از زندگی عادی زندگی و بازجویی مجدد معنای طبیعی استفاده کنید.”

پیش از تأسیس Sēd ، فعالیت دو دهه Markevics در تبلیغات جهانی و آژانس های ارتباطی تلفیقی مستقر در شهر نیویورک، از جمله مک کان ، گری ، پورتر نولی، و اخیراً او مدیر ارشد استراتژی و خلاقیت در DeVries Global بود. او با تخصص سرپرستی در زمینه ترکیب بازاریابی ، کمپین های خلاقانه و استراتژی های ارتباطی یکپارچه برنده جایزه را برای برخی از شاخص ترین مارک های جهان تصور کرده و هدایت می کند. با این حال اشتیاق او در کمک به مارک های کوچکتر است که می خواهند رقابت بزرگتر را به چالش بکشند.

خبر مرتبط  نامه دیویدسون کمپنر به Qiagen NV

ماركويكس مي گويد: مارك هاي مستقر بايد مراقب آن باشند. “ایده اختلال بسیار همه گیر است. ما اکنون آموخته ایم که همه چیز توانایی برچیده شدن را دارد. من معتقدم استارت آپ های امروزی – و کسانی که از این زمان بیرون می آیند – می توانند بیش از اخلال ایجاد کنند ، اما فوران: یک مرتب سازی مجدد کامل و کامل از رهبری در مقوله ای که به طور نامتناسبی به نفع جدید ، نوآوری و همدلی باشد. این لحظه کدهای قدیمی و قراردادهای پیرامون رفتار ، رهبری و طرز فکر را منفجر کرده است. دیگر یک کتاب قاعده بازاریابی وجود ندارد زیرا این کتاب بر اساس مستاجرهای گذشته ساخته شده است. رهبران میراث به راحتی نمی توانند مقوله ای را که به آنها کمک کرده اند منفجر کنند ، بنابراین آنها ریسک کمتری می کنند و بارها آنچه را که در طول تاریخ کار کرده است ، اجرا می کنند. استارت آپ ها می توانند از این مورد بهره برداری کنند ، خصوصاً اکنون. با ترکیبی از اخلاق مبتنی بر جسارت و ارتباطات که با تمایز فریاد می کشند ، هدف نهایی ما این است که مشتریان ما باعث فوران دسته ای شوند که آنها را به سمت های رهبری سوق دهد. “

خبر مرتبط  ما به خودروها كمك می كنیم تا از شهر باستانی تردد كنند

بر اساس این مطالعه ، اگرچه مهمترین عامل ایجاد مشاغل “درآمدزایی” و “رئیس بودن من” هستند ، اما 23٪ از مردان اظهار داشتند که “از زمان COVID-19 از انعطاف پذیری برخوردار بوده اند و فهمیدند که من می توانم بیشتر این کار را داشته باشم برای خودم.” 23٪ افراد 21-34 ساله موافقت کردند که “COVID-19 و قرنطینه به من نشان داده اند که آینده غیرقابل پیش بینی است و من می توانم آینده خود را تغییر دهم.”

“من کاملاً با غیرقابل پیش بینی بودن آینده ارتباط برقرار می کنم و می توانم آن را تغییر دهم. به همین دلیل تصمیم گرفتم خانه ام را برای یک سال اجاره کنم. بنابراین ، در چهار ماه گذشته ، من در جاده بوده ام ، کشور و زندگی در برخی از مشهورترین “شهرهای تازه تاسیس” کشور از جمله آستین، میامی، بولدر ، و سن دیگو در انرژی این کانونهای خلاق غوطه ور شوم ، به کفش مشتریانم قدم بگذارم و خودم را به عنوان یک استارتاپ در زندگی تطبیق دهم. “

خبر مرتبط  بورسیه های تحصیلی آمریکا اعلامیه حادثه امنیت داده ها را ارائه می دهد

آموخته های حاصل از این سفر ، همراه با تجربه جمعی که توسط تیم Markevics به اشتراک گذاشته شده و حرکت سرمایه گذاری استارت آپ ، به تمرکز سعد بر سه عمودی کلیدی سلامتی ، فناوری و حشیش کمک کرده است. در واقع ، اولین مشتریان Sēd شامل سه پرتاب بزرگ سه ماهه چهارم در آن عمودها هستند. این شرکت به طور فعال در چندین RFP توسط سایر شرکت های نوپا مشارکت دارد.

اطلاعات بیشتر در مورد ارتباطات Sēd در www.sedcommunications.com.

تماس با رسانه:
لورن لاول
713-828-6123
[email protected]

عکس و مصاحبه با وضوح بالا در دسترس است

SOURCE Sed ارتباطات

لینک های مربوطه

http://www.sedcommunications.com