والدورف ، آلمان، 5 اکتبر 2020 / PRNewswire / – SAP SE (NYSE: SAP) امروز 5 و 5 تا سال 25 اعلام کرد ، یک ابتکار شرکت با هدف قرار دادن پنج درصد هزینه های قابل پرداخت * با شرکت های اجتماعی و مشاغل مختلف تا سال 2025. در تعیین این هدف ، SAP قصد دارد تشویق سازمان های سراسر جهان برای خرید کالاها و خدمات بیشتر از تأمین کنندگان هدفمند ، و تأثیر جمعی مثبت بر جوامعی را که در آن فعالیت می کنند ، ایجاد می کند.

طبق اعلام بانک جهانی ، هزینه های خرید جهانی در سال 2019 حداقل بوده است 14 تریلیون دلار. سازمانها با هدایت حتی بخش كمی از این هزینهها به بنگاههای اقتصادی مجاز و مشاغل متنوع ، توان مقابله با برخی از فوری ترین معضلات اجتماعی و زیست محیطی جهان را دارند.

SAP بر اساس خلبانان اولیه در بازارهای منتخب تخمین می زند که می تواند تا حداکثر هدایت شود 60 میلیون دلار هزینه قابل پرداخت جهانی آن در سال برای شرکتهای اجتماعی و تأمین کنندگان مختلف تا سال 2025. در میان شرکتهای DAX ، این رقم تقریباً تخمین زده می شود 2.5 میلیارد یورو، و در سراسر 500 شرکت ایالات متحده Fortune تا 25 میلیارد دلار.

عضو هیئت اجرایی SAP برای موفقیت مشتری و به تازگی سفیر اجتماعی خرید جهانی برای شرکت اجتماعی انگلستان آدایر فاکس-مارتین از ابتکار 5 و 5 تا ’25 در رویداد SAP’s Procuction Reimagined در سنگاپور. فاکس-مارتین گفت: “هر شرکت در هر صنعت نیاز به خرید دارد.” “همه ما نیاز به صابون در دستشویی های خود ، محوطه سازی دفاتر خود ، غذا و نوشیدنی در سفره خانه ها ، خدمات بازاریابی و لوازم اداری داریم. اینها و بسیاری دیگر محصولات و خدمات ارائه شده توسط بنگاه های اجتماعی و مشاغل متنوع است. این پولی است که ما خرج می کنیم به هر حال چرا آن را با تهیه كنندگانی كه تأثیرات اجتماعی نیز دارند ، خرج نمی كنیم؟ “

بنگاه های اجتماعی مشاغلی هستند که از نظر فرهنگی و عملیاتی بر تغییر جهان متمرکز شده اند. آنها مشابه سایر مشاغل سودمند تجاری هستند ، اما با سه تفاوت اساسی: بر اساس یک مأموریت اجتماعی یا زیست محیطی مشخص تأسیس و اداره می شوند. آنها بیشترین سود خود را به این مأموریت دوباره سرمایه گذاری می کنند. و آنها فقط به نفع این مأموریت کنترل می شوند. تأمین کننده متنوع ، مشاغلی است که حداقل 51 درصد متعلق به آن باشد و توسط شخصی یا گروهی اداره شود که بخشی از جمعیت شناختی است که به طور سنتی کمتر از آن معرفی می شود یا دارای خدمات کمتری است. از جمله مشاغل متعلق به زنان ، مشاغل متعلق به اقلیت ها و مشاغل متعلق به بومیان.

خبر مرتبط  270 میلیارد دلار صنعت فناوری اطلاعات بهداشت و درمان در سراسر جهان تا سال 2021

فاکس-مارتین افزود: “ما به همراه مشتریان ، شرکا ، تأمین کنندگان گوناگون و بنگاه های اجتماعی در صدد تهیه تدارکات اجتماعی در موارد زیربنایی هستیم و قصد داریم زیرساخت ها را ایجاد کرده و در صورت عدم وجود ظرفیت ها را ایجاد کنیم.” “ما از تمام اكوسيستم خود دعوت مي كنيم كه بيشتر بياموزد و شركت كند ، در اين ابتكار به ما بپیوندید و به ایجاد مسیرها و شتاب برای تحقق این آرزو و یافتن راهی بهتر برای رشد كمك كنید.”

برای کسب اطلاعات بیشتر ، وبلاگ “تدارکات اجتماعی: یافتن راهی بهتر برای رشد” توسط فاکس-مارتین را بخوانید.

به مرکز خبری SAP مراجعه کنید. SAP را در توییتر در دنبال کنید SAPNews.

* هزینه های آدرس پذیر (در مقابل کل هزینه ها) فقط شامل سفارشات یک شرکت برای کالاها و خدمات است که توسط یک شرکت اجتماعی یا تجارت متنوع قابل انجام است. برای کالاها و خدمات خاص مانند اجاره ، انرژی ، نیروی کار و برخی خدمات حرفه ای ، اغلب هنوز نه شرکت های اجتماعی و نه مشاغل متنوعی وجود دارند که آنها را ارائه دهند. برآوردهای انجام شده بر اساس ارزیابی از هزینه های SAP نشان می دهد که بسته به کشور ، بین 10 تا 30 درصد از کل هزینه می تواند به عنوان هزینه آدرس پذیر تعیین شود.

حدود 5 و 5 تا سال 25
5 و 5 در سال 25 ابتکاری از سوی SAP است که به منظور تشویق سازمانها در سراسر صنایع جهت هدایت بیشتر هزینه های قابل پرداخت خود به سمت تأمین کنندگان مجاز شرکتهای اجتماعی و مشاغل متنوع طراحی شده است. در پیوستن به این ابتکار ، سازمان ها توافق می کنند که اکتشاف خود را در زمینه خریدهای اجتماعی ، از جمله مشارکت با واسطه های برجسته ، اتخاذ سیاست های خرید اجتماعی ، مصرف کالاها و خدمات از تأمین کنندگان هدفمند ، و گسترش تعاملات خود با شرکت های اجتماعی بیشتر و مشاغل متنوع ، رسمی کنند. هدف این است که تا سال 2025 به 5 درصد از خریدهای سالانه قابل خرید با بنگاه های اجتماعی و مشاغل متنوع برسیم و با این کار تأثیر زیادی بر نابرابری های اجتماعی و ضرورت های زیست محیطی بگذاریم. 5 و 5 در سال 25 بخشی از برنامه SAP One Billion Lives است ، که متمرکز بر گسترش بیشتر کارآفرینی اجتماعی در اقتصاد جهانی است. برای اطلاعات بیشتر ، به 5 و 5 تا سال 25.

خبر مرتبط  رسانه های دعوت شده به جلسات مجازی در مورد پرتاب ماهواره Sentinel-6 Michael Freilich

درباره SAP
استراتژی SAP این است که به هر مشاغل کمک کند تا به عنوان یک شرکت هوشمند عمل کنند. ما به عنوان یک رهبر بازار در نرم افزارهای کاربردی سازمانی ، به شرکت ها در هر اندازه و در همه صنایع کمک می کنیم تا در بهترین حالت خود عمل کنند: 77٪ از درآمد معاملات جهان با یک سیستم SAPches تماس دارد. یادگیری ماشینی ، اینترنت اشیا (IoT) و فن آوری های پیشرفته تجزیه و تحلیل ما به تجارت مشتریان به شرکت های هوشمند کمک می کنند. SAP کمک می کند تا بینش و تجارت عمیق به مردم و سازمان ها بدهد و همکاری را تقویت می کند که به آنها کمک می کند از رقابت خود جلوتر باشند ما فناوری را برای شرکت ها ساده می کنیم تا آنها بتوانند نرم افزار ما را همانطور که می خواهند – بدون اختلال – مصرف کنند. مجموعه برنامه ها و خدمات پایان به پایان ما ، مشتریان تجاری و عمومی را در 25 صنعت جهانی قادر می سازد تا سودآوری داشته باشند ، به طور مداوم سازگار شوند و تغییراتی ایجاد کنند. SAP با داشتن یک شبکه جهانی از مشتریان ، شرکا ، کارمندان و رهبران اندیشه ، به پیشرفت بهتر دنیا و بهبود زندگی مردم کمک می کند. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.sap.com مراجعه کنید.

خبر مرتبط  Meituan Dianping نتایج مالی را برای سه ماه منتهی به 31 مارس 2020 اعلام کرد

هرگونه گزاره مندرج در این سند که واقعیت تاریخی نیست ، گزاره های آینده نگرانه ای است که در قانون اصلاح دادخواست اوراق بهادار خصوصی ایالات متحده از 1995 تعریف شده است. کلماتی مانند “پیش بینی” ، “باور” ، “تخمین” ، “انتظار” ، “پیش بینی” ، “” قصد “،” ممکن است “،” برنامه ریزی “،” پروژه “،” پیش بینی “،” باید “و” اراده “و عبارات مشابه مربوط به SAP برای شناسایی چنین عبارات آینده نگرانه در نظر گرفته شده است. SAP هیچ تعهدی برای به روزرسانی یا بازنگری علنی اظهارات آینده نگر ندارد. تمام اظهارات آینده نگر در معرض خطرات و عدم اطمینان مختلفی است که می تواند نتایج واقعی را از انتظارات متفاوت کند. عواملی که می توانند نتایج مالی آینده SAP را تحت تأثیر قرار دهند ، در پرونده های SAP با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (“SEC”) ، از جمله آخرین گزارش سالانه SAP در مورد فرم 20-F که به SEC ارسال شده است ، به طور کاملتری مورد بررسی قرار می گیرند. به خوانندگان هشدار داده می شود كه به این اظهارنظرهای آینده نگر كه فقط از تاریخ آنها صحبت می كنند ، اعتماد بیجا نشان ندهند.
© 2020 SAP SE. کلیه حقوق محفوظ است
SAP و سایر محصولات و خدمات SAP ذکر شده در اینجا و همچنین آرم مربوطه آنها علائم تجاری یا علائم تجاری ثبت شده SAP SE در آلمان و سایر کشورها برای اطلاعات بیشتر و اعلامیه های مربوط به مارک تجاری ، لطفاً به https://www.sap.com/copyright مراجعه کنید.

برای مشتریانی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات SAP هستند:
مرکز جهانی مشتری: +49 180 534-34-24 +
فقط ایالات متحده: 1 (800) 872-1SAP (1-800-872-1727)

لطفا سیاست حفظ حریم خصوصی ما را در نظر بگیرید. اگر این بیانیه مطبوعاتی را در ایمیل خود دریافت کردید و می خواهید مشترک شدن در لیست نامه های پست الکترونیکی ما را لغو کنید ، لطفاً با ما تماس بگیرید [email protected] و لغو اشتراک را در خط موضوع بنویسید.

SOURCE SAP SE

لینک های مربوطه

www.sap.com