GOTTINGEN ، آلمان، 27 ژانویه 2021 / PRNewswire / – گروه علوم زندگی Sartorius رشد بالایی را بر اساس ارقام اولیه در سال 2020 به دلیل توسعه قوی آلی ، خریدهای متعدد و حرکت اضافی از تجارت مربوط به بیماری همه گیر ویروس کرونا ثبت کرد. این گروه سال را با نرخ رشد دو رقمی قابل توجهی در درآمد فروش ، سفارش دریافت بسته کرد1 و درآمد ، گزارش سود بیشتر در هر بخش و در تمام مناطق جغرافیایی.

“سال همه گیر سال 2020 برای Sartorius نیز استثنایی و بسیار چالش برانگیز بود. اول از همه ، ما خوشحالیم که مجبور نبودیم تعداد زیادی از عفونت ها یا بیماری های جدی را در میان کارمندان خود گزارش دهیم. علاوه بر این ، در بسیار شدید و محیط طلبکارانه ، ما همچنین قوی ترین سال رشد را در تاریخ اخیر شرکت تجربه کردیم و به طور همزمان توانستیم چندین خرید مهم از نظر استراتژیک را انجام دهیم. ” یواخیم کروزبورگ. “ثابت شد که استراتژی و مدل تجاری ما نه تنها به ویژه در برابر بیماری همه گیر مقاوم است. Sartorius همچنین به طور مستقیم در غلبه بر این همه گیری کمک کرده است: هر روز ، ما محصولات و فن آوری های اساسی را به تولید کنندگان واکسن در سراسر جهان ارائه می دهیم تولید واکسن های ویروس کرونا. کارمندان ما در سال گذشته چالش های قابل توجهی را پشت سر گذاشتند. یک تشکر بزرگ از کل تیم بین المللی سارتوریوس برای کار خارق العاده ای که انجام دادند.

“با نگاهی به سال جاری و آینده به آینده ، کروزبورگ به طور کلی خوش بین است:” همه گیری هنوز پایان نیافته است ، بنابراین محافظت از سلامت کارمندان ما همچنان به عنوان اولویت اصلی ما باقی مانده است. در این شرایط ، حتی پیش بینی های کوتاه مدت نیز در معرض افزایش عدم اطمینان هستند. با این حال ، از منظر امروز ، ما انتظار داریم رشد شدیدی برای سال 2021 و بعد از آن داشته باشیم. به همین دلیل است که ما توسعه ظرفیت های تولیدی خود را بیش از همه در سایت های موجود در خود تسریع و گسترش خواهیم داد آلمان، پورتوریکو، و چین. علاوه بر این ، ما به طور قابل توجهی اهداف میان مدت خود را برای سال 2025 افزایش دادیم و اکنون قصد داریم فروش خود را به حدود برسیم 5 میلیارد یورو

توسعه تجارت گروه

بر اساس ارقام اولیه ، درآمد فروش گروه با 30.2 درصد افزایش به تقریبا 23336 میلیون یورو با ارزهای ثابت (گزارش شده: +27.8 درصد). بنابراین Sartorius از پیش بینی خود در ابتدای سال که پیش بینی کرده بود درآمد فروش از 10 تا 13 درصد افزایش یافته و در طول سال افزایش یافته بود ، فراتر رفت. به طور خاص ، این به دلیل دو اثر بود: علاوه بر رشد آلی قوی ، ادغام جدیدترین خریدها 7 درصد خوب به گسترش غیر آلی کمک کرده است. علاوه بر این ، آماده سازی چندین مشتری دارویی برای تولید واکسن های ویروس کرونا و داروهای Covid-19 نیز تأثیر مثبتی داشت. تأثیر این تأثیرات مربوط به همه گیری در رشد تلفیقی 8 درصد خوب بود.

مصرف سفارش1 حتی پویاتر از درآمد فروش رشد کرد و با ارزهای ثابت 49.0 درصد افزایش یافت و به 2،836 میلیون یورو رسید (گزارش شده: 46/2 درصد). سفارشات مربوط به بیماری همه گیر نزدیک به 14 درصد رشد را تشکیل می دهد.

زیربنای EBITDA1 همچنین با افزایش 39.6 درصدی به 692 میلیون یورو ، افزایش بسیار نامتناسبی در رابطه با درآمد فروش بسیار چشمگیر افزایش یافت. حاشیه مربوطه سال به سال از 27.1 درصد به 29.6 درصد صعود کرد. مقیاس اقتصادی در بخش راه حلهای فرآوری در درجه اول در این افزایش قابل توجه سودآوری نقش داشته است ، اما توسعه نامتناسب هزینه ها در برخی مناطق در نتیجه همه گیری نیز به این اثر اضافه شده است ، مانند کاهش قابل توجه سفرهای تجاری نیز به عنوان تعداد کمتر استخدام شده در مناطق غیر تولیدی جدیدترین خریدها تأثیر کمی مثبت بر حاشیه سود داشتند ، در حالی که چرخ های بادی ارز تا حدودی تأثیر منفی داشتند. سود خالص مربوطه1 برای این گروه در رابطه با فروش ، 42.9 درصد افزایش یافت و به 299 میلیون یورو رسید. درآمد اساسی هر سهم عادی 4.37 یورو (سال قبل: 3.06 یورو) و هر سهم ترجیحی ، 4.38 یورو (سال قبل: 3.07 یورو) بود.

توسعه تجاری مناطق

این گروه دوباره درآمد خود را در هر سه جغرافیای دو رقمی افزایش داد. مخصوصاً در مناطق EMEA2 و قاره آمریکا ، سارتوریوس از تقاضای اضافی در ارتباط با تولید و ساخت واکسن ویروس کرونا و داروهای Covid-19 بهره مند شد. درآمد در قاره آمریکا که حدود 35 درصد از کل فروش گروه را تشکیل می دهد ، به دلیل خریدهای صورت گرفته ، با 32.8 درصد افزایش به 812 میلیون یورو ، به شدت افزایش یافت. درآمد فروش در EMEA2 منطقه ای که بیشترین سهم حدود 40 درصدی را در کل درآمد گروه داشته است به 935 میلیون یورو رسیده است که 28.4 درصد رشد داشته است. تولید حدود 25 درصد از فروش گروه ، آسیا | منطقه اقیانوس آرام در مجموع 588 میلیون یورو درآمد فروش را ثبت کرد که 29.6 درصد سود داشته است. (تمام ارقام مربوط به رشد درآمد فروش با ارزهای ثابت)

خبر مرتبط  Huawei FusionServer Pro 2488H V5 رکورد جدیدی در معیار SAP® BWH ثبت کرد

شاخص های کلیدی مالی

Sartorius سرمایه گذاری قابل توجهی در توسعه ظرفیت خود در سال 2020 به منظور پاسخگویی به تقاضای بالا انجام داد. نسبت هزینه های سرمایه ای (CAPEX) به درآمد فروش1 علی رغم رشد شدید فروش در دو رقمی ، 10.3 درصد باقی ماند (سال قبل: 12.3 درصد). ارزش سهام در پایان سال از 1093 میلیون یورو به 1402 میلیون یورو رسید. نسبت حقوق صاحبان سهام گروه حتی پس از بسته شدن خریدها و افزایش ترازنامه کل به دلیل گسترش قابل توجه موقعیت نقدی ، همچنان در سطح ثابت 29.9 درصد باقی ماند.31 دسامبر، 2019: 38.1 درصد) بدهی خالص به EBITDA اساسی1 همانطور که انتظار می رفت ، از 2.0 در پایان سال 2019 به 2.6 برای دوره پایان یافته افزایش یابد 31 دسامبر 2020.

بیش از 10،600 کارمند

در پایان سال 2020 ، این گروه 10،637 نفر را در سراسر جهان استخدام کرد. در مقایسه با سرشماری سال قبل ، این تعداد 1601 مورد بیشتر بود. این افزایش در درجه اول ناشی از استخدام کارکنان تولیدی اضافی در سایتهای تولیدی شرکت با استفاده از ظرفیت بالا بود. در پایان دوره گزارش ، حدود 7100 نفر در EMEA استخدام شده اند2 بیش از 1900 در قاره آمریکا و حدود 1600 در قاره آمریکا آسیا | منطقه اقیانوس آرام

توسعه کسب و کار از بخش

هر دو بخش نرخ قابل توجهی در رشد فروش داشته است. بخش راهکارهای Bioprocess که مجموعه گسترده ای از فن آوری های نوآورانه را برای تولید داروهای زیستی ارائه می دهد ، در سال گزارش با نرخ فوق العاده پویا گسترش یافته است ، با فروش 34.4 درصدی به 1.783 میلیون یورو (گزارش شده: +32.0 درصد). علاوه بر رشد آلی قوی در تمام گروه های محصول و مناطق جغرافیایی ، اثرات همه گیر به حدود 12 درصد تخمین زده شده است که بیشتر آنها مربوط به فروش اضافی در ارتباط با افزایش ظرفیت تولید واکسن ویروس کرونا و داروهای Covid-19 است. . نزدیک به 5 درصد رشد بخش به دلیل تلفیق جدیدترین خریدها بود.

مصرف سفارش1 حتی با شدت بیشتری نسبت به درآمد فروش ، 56.4 درصد در ارزهای ثابت (گزارش شده: 53/53 درصد) به 2238 میلیون یورو رسید ، با تأثیرات همه گیر که در بالا توضیح داده شد ، حدود 17 درصد تأثیر مثبت دارد.

زیربنای EBITDA1 بخش راه حل های Bioprocess 576 میلیون یورو بود که 46.5 درصد بیشتر از رقم 393 میلیون یورویی سال قبل بود3. با توجه به مقیاس اقتصادی و توسعه هزینه های نامتناسب مربوط به همه گیر ، تا حدی ، حاشیه مربوط به بخش سال به سال از 29.1 درصد افزایش یافت3 به 32.3 درصد بادهای معاملات ارزی کمی تأثیر منفی داشتند ، در حالی که جدیدترین خریدها تأثیر مهمی بر حاشیه سود این بخش نداشتند.

بخش آزمایشگاه محصولات و خدمات متخصص در تجهیزات و فن آوری ها برای تحقیقات علوم زندگی و آزمایشگاه های دارویی با افزایش 18.1 درصدی فروش در سال 2020 به 553 میلیون یورو (گزارش: 1 / 16.1 درصد). خریدها حدود 15 درصد کمک کردند. تأثیر خالص اثرات مختلف همه گیر فریبنده تا منفی 1 درصد افزایش یافت. بنابراین ، تقسیم در نیمه اول با یک فضای اقتصادی فوق العاده چالش برانگیز ، به ویژه در مواجه شد چین و ایالات متحده آمریکا، به دلیل همه گیری. این امر منجر به کاهش درآمد فروش در برخی از بخشهای محصول شد. در نیمه دوم ، اثرات برگشت و افزایش به طور فزاینده ای اعمال می شود. به طور خاص ، تقاضا برای محصولاتی مانند غشای تشخیصی و نوک پیپت که به عنوان بخشی از آزمایش ویروس کرونا استفاده می شود ، زیاد بود. سبد تجزیه و تحلیل بیوگان این بخش که شامل تجزیه و تحلیل پروتئین خریداری شده از داناهر است نیز به صورت پویا رشد کرد. میزان دریافت سفارش حتی با شدت بیشتری نسبت به درآمد فروش افزایش یافت و از 26.4 درصد (گزارش شده: 24/1 درصد گزارش شد) به 598 میلیون یورو رسید.

زیربنای EBITDA1 برای بخش محصولات و خدمات آزمایشگاه با 13.2 درصد افزایش از 103 میلیون یورو3 یک سال زودتر به 116 میلیون یورو در سال گزارش ؛ حاشیه مربوطه به 21.0 درصد نسبت به 21.6 درصد رسید3 در سال قبل دلیل اصلی کاهش جزئی ، استفاده ضعیف از ظرفیت در برخی از کارخانه ها در نیمه اول سال به دلیل همه گیری بود ، در حالی که جدیدترین خریدها تأثیر مثبت 2 درصدی روی حاشیه بخش داشت. نرخ ارز تأثیر مهمی در حاشیه سود این بخش نداشت.

پیش بینی سال 2021

خبر مرتبط  پخش کنندگان عمده تلویزیون NEXTGEN را در هفت ایستگاه تلویزیونی محلی در Portland ، OR راه اندازی می کنند

سارتوریوس قصد دارد در سال 2021 نیز رشد سودآوری داشته باشد. پیش بینی می شود درآمد فروش تلفیقی حدود 19 تا 25 درصد افزایش یابد. انتظار می رود ادغام اولیه خریدها 5/5 درصد درصد به این رشد کمک کند و برآورد تأثیر مشاغل مرتبط با همه گیر بر درآمد گروه در زمان کنونی دشوار است و احتمالاً تا 6 درصد درصد خواهد بود. در مورد سودآوری ، این شرکت پیش بینی می کند که EBITDA اساسی است1 حاشیه حدود 30.5 درصد خواهد بود ، در حالی که 29.6 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل بود. با توجه به رشد آلی پویا ، Sartorius در حال گسترش و تسریع در گسترش ظرفیت های تولیدی و زیرساخت های دیجیتالی آن است. در نتیجه ، انتظار می رود که نسبت CAPEX در حدود 15 درصد باشد (سال قبل: 10.3 درصد).

برای بخش راه حل های Bioprocess ، هیئت اجرایی انتظار دارد که فروش بین 22 تا 28 درصد رشد کند ، با ادغام جدیدترین خریدها احتمالاً حدود 6 درصد و اثرات همه گیر تا 8 درصد رشد دارد. برای EBITDA اساسی این بخش است1 حاشیه ، مدیریت پیش بینی می کند افزایش متوسطی به حدود 33 درصد (سال قبل: 32.3 درصد) پس از توسعه هزینه های نامتناسب در نتیجه بیماری همه گیر ، این حاشیه را در سال قبل ، به ویژه در این بخش ، و اکنون نیز اثرات متناظر افزایش داده است از تقاضای پنهان شده در این پیش بینی گنجانده شده است.

پیش بینی می شود که بخش محصولات و خدمات آزمایشگاه درآمد فروش خود را 10 درصد به 16 درصد افزایش دهد ، انتظار می رود جدیدترین خریدها حدود 5 درصد به رشد کمک کند. اثرات همه گیر پیش بینی نمی شود مگر اینکه آزمایشگاهها بعنوان بخشی از قفلهای احتمالی بسیار گسترده دوباره بسته شوند. برای EBITDA اساسی این بخش است1 حاشیه ، افزایش قابل توجهی به حدود 23.0 درصد پیش بینی شده است (سال قبل: 21.0 درصد).

همه پیش بینی ها مانند سال های گذشته براساس ارزهای ثابت است. علاوه بر این ، این شرکت فرض می کند که اقتصاد جهانی با پیشرفت سال جاری به طور فزاینده بهبود خواهد یافت و زنجیره های تأمین پایدار خواهند ماند.

اهداف میان مدت تا سال 2025 به روز شده است

در اوایل سال 2018 ، مدیریت استراتژی و اهداف بلند مدت خود را برای دوره 2020 تا 2025 ارائه داده است. با توجه به نتایج حاصل در بخش راه حل های زیست پردازش در سال 2020 و افزایش ناشی از آن ، اهداف 2025 اکنون به روز شده و تا حدی افزایش یافته است. مقادیر پایه و همچنین انتظارات از رشد آلی در آینده در این بخش.

بر این اساس ، سارتوریوس اکنون قصد دارد درآمد فروش تلفیقی خود را در دوره 5 ساله تا سال 2025 به حدود 5 میلیارد یورو افزایش دهد (هدف قبلی: حدود 4 میلیارد یورو). این شرکت قصد دارد این افزایش را در هر دو بخش در درجه اول از طریق رشد ارگانیک و همچنین علاوه بر این از طریق خرید به دست آورد. گروه اصلی EBITDA است1 پیش بینی می شود که حاشیه به حدود 32 درصد افزایش یابد (راهنمایی قبلی: حدود 28 درصد). برای بخش راه حل های Bioprocess ، این شرکت در حال حاضر درآمد فروش حدود 3.8 میلیارد یورو (راهنمای قبلی: تقریباً 2.8 میلیارد یورو) را با یک EBITDA اساسی پیش بینی کرده است.1 حاشیه حدود 34 درصد (راهنمایی قبلی: حدود 30 درصد). چشم انداز بخش آزمایشگاه محصولات و خدمات بدون تغییر باقی مانده است ، با درآمد فروش در حدود 1.2 میلیارد یورو و یک EBITDA اساسی پیش بینی شده است.1 حاشیه در حدود 25 درصد.

این پیش بینی ها بر این فرض استوار است که بطور متوسط ​​حاشیه خریدهای آینده در ابتدا تا حدودی کمتر و پس از ادغام در سطحی قابل مقایسه با مشاغل موجود گروه خواهد بود و هیچ تغییر مربوطه در مبادله ارز اصلی رخ نخواهد داد. نرخ

مدیریت اشاره می کند که پویایی و نوسانات در بخش علوم زندگی و بیوفارما طی سالهای گذشته افزایش یافته است و همه گیری ویروس کرونا بیشتر این روند را تقویت کرده است ، به طوری که پیش بینی های چند ساله حتی عدم قطعیت بالاتر از حد معمول را نشان می دهد.

  1. Sartorius اقدامات عملکردی جایگزینی را منتشر می کند که توسط استانداردهای بین المللی حسابداری تعریف نشده است. این موارد با هدف بهبود مقایسه عملکرد تجاری در طول زمان و درون صنعت تعیین می شود.
  • مصرف سفارش: کلیه سفارشات مشتری در طول مدت گزارش مربوطه به طور قراردادی منعقد و ثبت می شود
  • EBITDA مربوط / زمینه ای: درآمد قبل از بهره ، مالیات ، استهلاک و استهلاک و تنظیم شده برای موارد فوق العاده
  • سود خالص مربوطه: سود دوره بعد از سود غیر کنترل کننده ، تنظیم شده برای اقلام فوق العاده و استهلاک غیرنقدی ، و همچنین براساس نتیجه مالی نرمال و نرخ مالیات عادی
  • نسبت بدهی خالص به EBITDA پایه: ضریب بدهی خالص و EBITDA اساسی طی 12 ماه گذشته ، از جمله مبلغی که برای خرید این دوره به دست آورده است
  • نسبت CAPEX: پرداخت های سرمایه گذاری در رابطه با درآمد فروش برای مدت مشابه
خبر مرتبط  صنعت نرم افزار همکاری جهانی تیم ، چشم انداز 2020-2027
  • EMEA = اروپا، خاورمیانه، آفریقا
  • درآمد فروش و حاشیه بخشها در دوره مقایسه ای تنظیم شده برای منعکس کردن تخصیص مجدد دو بخش محصول کوچک
  • این بیانیه مطبوعاتی حاوی بیانیه های آینده نگرانه درباره توسعه آینده گروه Sartorius است. اظهارات رو به جلو در معرض خطرات شناخته شده و ناشناخته ، عدم اطمینان و سایر عواملی است که می تواند باعث شود نتایج واقعی تفاوت معناداری با اظهارات یا ضمنی چنین اظهاراتی داشته باشد. Sartorius هیچ مسئولیتی در قبال به روزرسانی چنین عباراتی با توجه به اطلاعات جدید یا رویدادهای آینده ندارد. این ترجمه نسخه اصلی بیانیه مطبوعاتی آلمانی زبان است. سارتوریوس هیچگونه مسئولیتی در قبال درستی این ترجمه را بر عهده نخواهد گرفت. بیانیه مطبوعاتی اصلی آلمان نسخه قانونی لازم الاجرا است.

    Sartorius را دنبال کنید توییتر Sartorius_Group و در LinkedIn.

    کنفرانس تلفنی

    دکتر. یوآخیم کروزبورگ، مدیر عامل و رئیس هیئت اجرایی سارتوریوس ، و راینر لمان، عضو هیئت اجرایی و مدیر مالی ، در مورد نتایج کسب و کار شرکت با تحلیلگران و سرمایه گذاران گفتگو خواهد کرد 27 ژانویه 2021، در 03:30. به وقت اروپای مرکزی (CET) در یک کنفرانس تلفنی. شما می توانید با کلیک بر روی لینک زیر ثبت نام کنید:
    https://78449.choruscall.com/dataconf/productusers/sar/mediaframe/42744/indexl.html

    ارائه در همان روز با شروع در دسترس خواهد بود ساعت 2:30 بعد از ظهر CET، برای مشاهده در وب سایت ما در:
    https://www.sartorius.com/fa/company/investor-relation/sartorius-ag

    پرونده های تصویری فعلی
    https://www.sartorius.com/fa/company/newsroom/downloads-publications

    تقویم مالی

    18 فوریه، 2021 انتشار گزارش سالانه 2020
    26 مارس، مجمع سهامداران سالانه مجازی سال 2021
    21 آوریل، 2021 انتشار ارقام سه ماهه اول (ژانویه تا مارس 2021)
    21 جولای، 2021 انتشار آمار نیمه اول (ژانویه تا ژوئن 2021)
    20 اکتبر، 2021 انتشار ارقام نه ماهه (ژانویه تا سپتامبر 2021)

    شاخص های اصلی عملکرد اولیه برای مالی 2020


    گروه سارتوریوس

    راه حل های Bioprocess1

    محصولات و خدمات آزمایشگاهی1

    به میلیون ها یورو ، مگر اینکه خلاف آن مشخص شده باشد

    2020

    2019

    Δ در٪ گزارش شده است

    Δ در٪ cc2

    2020

    2019

    Δ در٪ گزارش شده است

    Δ در٪ cc2

    2020

    2019

    Δ در٪ گزارش شده است

    Δ در٪ cc2

    درآمد فروش و سفارش سفارش

    مصرف سفارش

    2،836.3

    1939.5

    46.2

    49.0

    2،238.1

    1،457.6

    53.5

    56.4

    598.2

    481.9

    24.1

    26.4

    درآمد فروش

    2،335.7

    1،827.0

    27.8

    30.2

    1،782.6

    1.350.5

    32.0

    34.4

    553.0

    476.5

    16.1

    18.1

    – EMEA3

    935.1

    733.4

    27.5

    28.4

    698،5

    524.8

    33.1

    33.8

    236.6

    208.6

    13.4

    14.7

    – قاره آمریکا3

    812.2

    629.9

    28.9

    8/32

    651.3

    501.1

    30.0

    33.7

    160.9

    128.7

    25.0

    29.1

    – آسیا | صلح جو3

    588.4

    463.7

    26.9

    29.6

    432.9

    324.5

    33.4

    36.5

    155.5

    139.2

    11.7

    13.4

    درآمد

    EBITDA4

    692.2

    495.8

    39.6


    575.9

    393.1

    46.5


    116.3

    102.7

    13.2


    حاشیه EBITDA4 که در ٪

    29.6

    27.1



    32.3

    29.1



    21.0

    21.6



    سود خالص دوره5

    299.3

    209.4

    42.9










    داده های مالی در هر سهم

    درآمد به ازای هر سهم عادی5 به یورو

    4.37

    3.06

    43.0










    درآمد به ازای هر سهم ترجیحی5 به یورو

    4.38

    3.07

    42.9










    1 درآمد فروش و حاشیه بخشها در دوره مقایسه ای تنظیم شده برای منعکس کردن تخصیص مجدد دو بخش محصول کوچک

    2 در ارزهای ثابت با اختصار “cc”

    3 تصدیق به محل مشتری

    4 EBITDA مربوط / زمینه ای: درآمد قبل از بهره ، مالیات ، استهلاک و استهلاک و تنظیم شده برای موارد فوق العاده

    5 پس از سود غیرکنترلی ، تنظیم شده برای اقلام فوق العاده و استهلاک غیر نقدی ، و همچنین بر اساس نتیجه مالی نرمال و نرخ مالیات نرمال
















    پروفایل Sartorius

    گروه Sartorius یک شریک بین المللی پیشرو در تحقیقات علوم زندگی و صنعت بیو دارو است. بخش آزمایشگاه و خدمات آزمایشگاه گروه با ابزارهای نوآورانه آزمایشگاهی و مواد مصرفی ، بر تأمین نیازهای آزمایشگاه هایی که تحقیق و کنترل کیفیت را در شرکت های داروسازی و بیوفارما و موسسات تحقیقات دانشگاهی انجام می دهند ، متمرکز شده است. بخش راه حل های Bioprocess با سبد محصولات گسترده خود با تمرکز بر راه حل های یکبار مصرف ، به مشتریان در تولید داروهای بیوتکنولوژی و واکسن ها با خیال راحت و کارآمد کمک می کند. این گروه به طور متوسط ​​سالانه با دو رقمی رشد کرده است و به طور مرتب با خرید فناوری های مکمل ، سبد سهام خود را گسترش داده است. در سال مالی 2020 ، این شرکت طبق آمار اولیه خود فروشی معادل 2.34 میلیارد یورو کسب کرده است. در پایان سال 2020 ، نزدیک به 11000 نفر در حدود 60 سایت تولیدی و فروش گروه مشغول به کار شدند و به مشتریان در سراسر جهان خدمات می دهند. https://www.sartorius.com/en

    مخاطب:
    پترا کرچوف
    رئیس ارتباطات شرکتی
    +49 (0) 551 308 1686
    [email protected]

    منبع Sartorius AG