ServiceTitan اعلام مالکیت Pointman را اعلام کرد

پوینمن در سال 2006 توسط تأسیس شد استیو کیرانان دوم و استیو راینز اجازه می دهد تا پیمانکاران با استفاده از یک دستگاه تلفن همراه به داده های خود در این زمینه دسترسی پیدا کنند. این توافق نامه به مشتریان 400+ پوینمن و 6،000+ کاربر فعال امکان می دهد تا در ماه های آینده یکپارچه به ServiceTitan منتقل شوند.

استیو کیرنان و استیو راینز از همان دیدگاهی که به ما الهام بخش بود انگیزه دادند: برای بهبود زندگی پیمانکاران. ” آرا مهدیسیان، مدیر عامل و بنیانگذار ServiceTitan. وی گفت: “وقتی فهمیدیم که شریک نرم افزار میراث آنها در حال خاتمه روابط خود است ، ما می دانستیم که این امر باعث می شود که پیمانکاران مجبور شوند با کمترین توجه ، تلفن همراه خود را به یک اپلیکیشن غیرمترقبه منتقل کنند. به همراه رهبری پوینمن ، فرصتی دیدیم که به این مشاغل بیشتر وقت بگذاریم و گزینه قابل اطمینان تر موبایل برای اجرای عملیات میدانی آنها. “

مجموعه فن آوری های تلفن همراه Pointman شامل برنامه های SWRemote ، Scout و Acquire برای خدمات میدانی بدون کاغذ ، همگام سازی در زمان واقعی ، مدیریت فرم های سفارشی یکپارچه و پیشنهادات و ارائه های فروش است.

خبر مرتبط  شرکتهای ارائه دهنده راه حل برتر زنجیره تأمین در سراسر جهان به عنوان Krber متحد شوید

کیورن گفت: “تیم ServiceTitan می داند که خدمات معتبر فقط مربوط به فناوری نیست.” وی افزود: “ما ارائه این فناوری را در اولویت قرار دادیم كه به ایجاد روابط با كاربران خود كمك كند و آنها را در ایجاد روابط با مشتریانشان توانمند سازد. ما می دانیم كه ServiceTitan آن هدف را به اشتراك گذاشته است و مشتریان ما با آن مشاركت ارزش پایداری پیدا می كنند.”

مهدیسیان افزود: “با گذشت سالها ، صدها مشاغل که از شریک نرم افزاری سابق نرم افزار پوینمن استفاده کرده بودند ، به ServiceTitan رسیدند و بسیاری از آنها موفقیت چشمگیری را در سکوی ما مشاهده می کنند.” “ServiceTitan تأسیس شد زیرا ما عمیقاً به تجارت کنندگان و کارهای اساسی که آنها درجامعه ما ارائه می دهند ، اهمیت داده ایم. ما می دانیم که تغییر ناگهانی نرم افزار می تواند اختلال در انجام کارها باشد – و در این لحظه فوق العاده ، حتی ایمنی کارگران” ، بنابراین ما می خواستیم. قدم بگذارید و ببینید چه می توانیم برای کمک به آنها انجام دهیم. “

خبر مرتبط  QVC از تعهد پیشگامان در زمینه فراگیری اندازه با اجلاس شامل شما استقبال می کند

ServiceTitan در سال 2012 توسط Mahdessian و Vahe Kuzoyan به عنوان راهی برای کمک به پدران مهاجر خود ، که هر دو تجارتگر بودند ، تأسیس شد. این شرکت بیش از 900 کارمند دارد که در دفاتر کار می کنند کالیفرنیا، آتلانتاو ارمنستان، و در خدمت 4000 مشاغل مشتری در سراسر ایالات متحده و کانادا.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ServiceTitan و Pointman ، به این قسمت مراجعه کنید https://www.servicetitan.com/pointman.

درباره ServiceTitan
ServiceTitan یک شرکت نرم افزاری است که برای تسریع در صنعت خدمات خانگی و تجاری ساخته شده است. مجموعه نرم افزارهای پایان به کار این شرکت شامل CRM ، ارسال هوشمند ، گزارش گیری سفارشی ، اتوماسیون بازاریابی ، راه حل موبایل برای تکنسین های زمینه ، ادغام حسابداری با Sage Intacct و QuickBooks و موارد دیگر می باشد. ServiceTitan بزرگترین دور سرمایه گذاری یک شرکت SaaS را در تاریخ شرکت مطرح کرد جنوب کالیفرنیا (165 میلیون دلار سری D) به سرپرستی Index Ventures با مشارکت Dragoneer و T. Rowe Price و سرمایه گذاران موجود Battery Ventures، Bessemer Venture Partners و ICONIQ Capital. ماموریت اصلی ServiceTitan به عنوان یک شریک نرم افزاری برای مشتریان خود ، ایجاد زیرساخت های کاملاً عملی و مدرن SaaS به صنعتی است که بطور سنتی مورد حمایت بخش فناوری قرار نمی گیرد و تأثیر مستقیم و مثبتی بر زندگی هزاران کارآفرین و تیم های گسترده آنها خواهد گذاشت. برای اطلاعات بیشتر در مورد ServiceTitan ، به این قسمت مراجعه کنید servicetitan.com امروز.

خبر مرتبط  InnoMedia همکاری با VoIP.ms را اعلام می کند

درباره پوینمن
پوینمن دنیایی را تصور می کند که هر صاحب خانه عاشق پیمانکار خود باشد و هر دو با احترام و اعتماد متقابل با یکدیگر رفتار می کنند. تیم Pointman از همکاری با ServiceTitan برای پشتیبانی از مشتریان خود برای سالهای آینده هیجان زده است.

تماس رسانه ای:
هدر ریپلی
ریپلی PR
(865) 977-1973
[email protected]

SOURCE ServiceTitan

لینک های مربوطه

http://www.servicetitan.com