پاریس و بوستون و VAN WERT ، اوهایو، 1 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – فناوری شیفت، ارائه دهنده راه حل های کشف تقلب بومی AI و ادعای راه حل های اتوماسیون برای صنعت بیمه جهانی ، و بیمه مرکزی امروز اعلام کرد که Shift از ابتکارات کشف تقلب و بازپرداخت بیمه مرکزی پشتیبانی خواهد کرد. در نتیجه ، بیمه مرکزی مستقر خواهد شد زور، راه حل کشف تقلب شیفت برای کشف رفتارهای مشکوک در فرآیندهای ادعای مالکیت خودرو و املاک بیمه گر. همچنین بیمه کننده از این فناوری برای شناسایی سریعتر و دقیق تر آن دسته از ادعاهای مالکیت مناسب برای بازیابی جایگزین استفاده خواهد کرد.

بیش از 140 سال در تجارت ، بیمه مرکزی شهرتی درستی ، روابط استثنایی با مشتری و برتری عملیاتی را ایجاد کرده است. مدت هاست که اعتقاد راسخ به استفاده از رویکردهای نوآورانه و فناوری پیشرفته برای دستیابی بهتر به نیازهای مشتری و مشاغل از ویژگی های اصلی شرکت حمل و نقل است. با درک اینکه استفاده از تجزیه و تحلیل و هوش مصنوعی در روند مطالبات نقشی اساسی در تحقق وعده های خود به مشتریان دارد ، بیمه مرکزی به Shift Technology و راه حل های کشف تقلب و جایگزینی آن متوسل شد.

خبر مرتبط  مدیر عامل شرکت Vuzix به روزرسانی ارائه سرمایه گذار مجازی را در مورد روندهای عینک هوشمند و تجاری ارائه می دهد

توضیح داد: “حقیقت ناگوار این است که علی رغم تلاش های خارق العاده متخصصان ادعاهای با استعداد ، ادعاهای مشکوک یا تقلبی به سختی قابل تشخیص است” جف لیبرمن، مدیر مبارزه با تقلب و بازیابی بیمه مرکزی. وی افزود: “ما با اجرای بهترین استراتژی های كلاهبرداری شناسایی تقلب كه توسط Shift Technology پشتیبانی می شود ، این چالش را مرتباً حل می كنیم.”

پل ادواردز، معاون رئیس ادعاهای بیمه مرکزی ، ادامه داد: “در عین حال ، شناسایی ادعاهایی که بیمه گر دیگری یا شخص ثالث مسئول یا تا حدی مسئول آنها است ، همیشه آسان نیست. با استفاده از قدرت هوش مصنوعی و علم داده برای این مشکلات ، ما می توانیم از پرداخت ادعاهای غیر شایسته جلوگیری کنیم ، شناسایی تمام ادعاها را با پتانسیل جایگزینی برای اطمینان از بازپرداخت صحیح پرداخت خسارت بهبود دهیم و به طور کلی حق بیمه را برای بیمه کنندگان خود پایین نگه داریم. ”

در زمینه کشف تقلب ، فورس از هوش مصنوعی و علم داده پیشرفته برای شناسایی ادعاهایی که ممکن است تلاشی برای کلاهبرداری از بیمه ها باشد استفاده می کند. این فناوری می تواند ادعا و ارتباطات نقطه ای ، ناهنجاری ها و رفتارهایی را که ادعا را به عنوان مشکوک نشان می دهد ، به طور دقیق تجزیه و تحلیل کند. این قابلیت تا شناخت پیوندهای پنهان بین افراد یا شبکه های افراد به ظاهر غیرمستقیم گسترش می یابد. برای جایگزینی ، الگوریتم های شناسایی Force و قابلیت های پیشرفته پردازش زبان طبیعی (NLP) در مورد مطالبات و داده های خارجی اعمال می شود که ممکن است نشان دهد بیمه گر دیگر یا شخص ثالث مسئول برخی از یا خسارت دلارهای پرداختی برای مطالبات است.

خبر مرتبط  Marvell Technology Group Ltd. سه ماهه سود سهام را اعلام می کند

اظهار داشت: “آنچه ما برای شرکتهای حمل و نقل مانند بیمه مرکزی به ارمغان می آوریم هوش مصنوعی است که به افراد آنها کمک می کند تا با آگاهی بیشتر ، سریعتر و با دقت بیشتری تصمیم بگیرند.” جرمی جاویش، مدیر عامل و بنیانگذار ، Shift Technology. “دانستن اینکه یک ادعا مشکوک است یا خیر ، یا اینکه در نهایت چه کسی می تواند مسئول پرداخت یک ادعا باشد جالب توجه است. دانستن دلیل و چگونگی استفاده از این دانش برای بهبود روند ادعا ، فوق العاده ارزشمند است.”

درباره فناوری شیفت
Shift Technology تنها راهکارهای خودکار شناسایی کلاهبرداری بومی و AI را ارائه می دهد که به طور خاص برای صنعت بیمه جهانی ساخته شده است. راه حل های SaaS ما تقلب فردی و شبکه ای را با دقت دوبرابر پیشنهادات رقابتی شناسایی می کنند و راهنمایی های متنی را برای کمک به بیمه گران در دستیابی به سریعتر و با دقت تر تصحیح ادعا ارائه می دهند. شیفت صدها میلیون ادعا را تا به امروز تجزیه و تحلیل کرده و جایزه راه حل های جهانی ادعای 2020 Frost & Sullivan برای رهبری بازار بیمه را به او اهدا کرده اند. برای اطلاعات بیشتر لطفا مراجعه کنید به www.shift-technology.com.

خبر مرتبط  لوکس رانده شده توسط نوآوری - RÉDUIT در حال معرفی سری RÉDUIT One Gold و LED Hairpods ™

درباره شرکتهای بیمه مرکزی
شرکت بیمه متقابل مرکزی در سال تاسیس شد ون ورت ، اوهایو در سال 1876 و به شرکتهای بیمه مرکزی تبدیل شده است ، یک گروه موفق در تلفات و تلفات ، بیمه ای برای بیش از 350،000 اتومبیل ، خانه و مشاغل در 24 ایالت. مرکزی در مستقر است ون ورت و دفاتر منطقه ای را در بوستون، آتلانتا، دالاس، و ون ورت. گروه مرکزی شرکت ها دارایی های بیش از حد را ترکیب کرده اند 1.7 میلیارد دلار. A.M Central بهترین امتیاز A (عالی) است.

مخاطب:
راب مورتون
ارتباطات شرکتی
فناوری شیفت
+1.617.416.9216
[email protected]

SOURCE Shift Technology

لینک های مربوطه

https://www.shift-technology.com