SEWICKLEY ، PA، 25 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – معاون رئیس جمهور در Simio LLC ، دیوید تی استوراک، از اعلام همکاری مشارکت Simio با دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا تیم تحقیق مهندسی برای ایجاد و استفاده از محیط های یادگیری مجازی سه بعدی برای زبان آموزان. هدف این تحقیق ایجاد محیط واقعیت مجازی سه بعدی در تنظیمات مهندسی است که زبان آموزان را در مشکلات پیچیده دنیای واقعی با استفاده از مدل های شبیه سازی به جای استفاده از ابتکارات یادگیری مبتنی بر مسئله متمرکز می کند. این تحقیق کاملاً با دیدگاه Simio برای تبدیل شدن به اصلی ترین راه حل دوقلوی دیجیتال برای بهبود طراحی و بهره برداری از سیستم های پیچیده مطابقت دارد.

اهداف پروژه شامل پرداختن به موارد زیر است: کمبود شواهد علمی در مورد محیطهای یادگیری جدید که توسط شبیه سازیهای همهجانبه در آموزش STEM و عدم وجود مدارکی در مورد سهم واقعیت مجازی ، در برابر استفاده از شبیه سازیها در نمایشگرهای 2D ، به آموزش STEM امکان پذیر است. این پروژه همچنین قصد دارد محیطهای مجازی از امکانات مهندسی در دنیای واقعی را برای نقض جغرافیایی ، تدارکات و عدم وجود دسترسی که باعث ایجاد یادگیری متنی در آموزش STEM می شود ، بازآفرینی کند.

خبر مرتبط  گروه PGE عینک های هوشمند Vuzix M400 را برای پشتیبانی از نگهداری از مزارع بادی مستقر می کند

ماژول های شبیه سازی همهجانبه در سراسر مقطع تحصیلات تکمیلی ، حرفه ای ، چهار ساله و دو ساله در دسترس دانشجویان آنلاین و ساکن خواهد بود. این گسترش قصد دارد تا اطمینان حاصل كند كه داده های ارزشیابی در بین دسته های مختلف دانش آموزان شركت كننده در آموزش STEM ثبت می شوند.

اشکان نبهبان، دکتری ، استادیار مدیریت مهندسی ، اظهار داشت: “طرح تحقیق توسط یک روش پردازش اطلاعات به نظریه یادگیری ، نظریه سازندگی ، نظریه خود تعیین کننده و نظریه یادگیری بزرگسالان قاب بندی خواهد شد.” وی افزود: داده هایی از دانشجویان ثبت نام شده در دوره های آنلاین و دانشجویان مقیم جمع آوری می شود در حالی که یک طرح ارزشیابی متشکل از آزمون های سازنده و جمع بندی ارائه خواهد شد. این طرح ارزشیابی امکان سنجش اثربخشی و تأثیر ماژولهای یادگیری مبتنی بر مسئله شبیه سازی سنتی در مقابل همهجانبه را برای زبان آموزان فراهم می کند.

خبر مرتبط  دانلود قسمت 23 سریال آقازاده

برنامه ارزشیابی بینشی در مورد چگونگی تغییر واقعیت مجازی اثربخشی یادگیری مبتنی بر مسئله از طریق شبیه سازی برای یادگیری مهارتهای مهم ارائه می دهد. این اثر بخشی از یادگیری مبتنی بر مسئله را از طریق شبیه سازی های پیچیده در دنیای واقعی در آماده سازی زبان آموزان برای محیط کار فیزیکی ارزیابی می کند.

وی گفت: “یک رویکرد یک اندازه برای آموزش STEM برای آماده سازی دانش آموزان برای تحولات دیجیتال در حال انجام در فضای کاری امروز کافی نیست.” دیوید تی استوراک. “این پروژه رویکردهای یادگیری مبتنی بر مسئله معمولی را پیش می برد و ضمن یادگیری مهارت های مربوطه به آنها ، آنها را برای نیروی کار تعریف شده توسط فن آوری های نوظهور آماده می کند. ما خوشحال هستیم که از راه حل های دوقلوی دیجیتال و قابلیت های واقعیت مجازی Simio برای حمایت از این رویکرد ابتکاری در آموزش STEM استفاده کنیم. و همچنین به شخصی سازی یادگیری مبتنی بر مسئله برای مربیان و دانش آموزان کمک می کند. “

خبر مرتبط  Infosys نتایج سه ماهه سوم را در 13 ژانویه 2021 اعلام می کند

این پروژه توسط برنامه تحقیقاتی هسته اصلی HER از طریق ابزار استاندارد اعطای کمک هزینه تأمین می شود. انتظار می رود این پروژه از مرحله اجرا شود ژوئن سال 2020 به 31 مه 2023.

تماس با رسانه:
اریک هوارد
+ 1-412-265-5295
[email protected]

SOURCE Simio LLC