دنور، 10 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – پشتیبانی Spinnaker ، ارائه دهنده رتبه برتر جهانی پشتیبانی و خدمات مدیریت شده شخص ثالث Oracle و SAP و یک ارائه دهنده نوظهور خدمات مدیریت شده Salesforce ، امروز نکات برجسته نیمه اول را برای دوره منتهی به پایان اعلام کرد 30 ژوئن 2020. این شرکت رشد فروش ، درآمد ، اضافه شدن مشتریان جدید و حفظ مشتری را به ثبت رسانده است. دستاوردهای قابل توجه شامل راه اندازی خدمات جدید ، پیشرفت قابل توجه در زمینه همکاری IBM ، جوایز معتبر خدمات مشتری و گواهینامه های مهم بود.

وی گفت: “من به پیشرفت خود در سال 2020 بسیار افتخار می کنم که علی رغم تلاطم اقتصادی بی سابقه جهانی رخ داده است.” مت استاوا، مدیر عامل پشتیبانی Spinnaker. “به نظر می رسد بازار پشتیبانی شخص ثالث Oracle و SAP وارد نقطه انعطاف پیش بینی شده توسط تحلیلگران برجسته صنعت می شود – که در حال حاضر رشد بازار را تا سال 2023 سه برابر می کنند. ناشران نرم افزار مشتریان خود را تحت فشار قرار می دهند تا برنامه های بسیار کاربردی پیش فرض برای ابرهای ناآگاه را کنار بگذارند. درعوض ، بسیاری از سازمانها برای حفظ و بهینه سازی آنچه در اختیار دارند ، به جایگزینی پشتیبانی که ما ارائه می دهیم ، روی آورده اند. “

آقای استاوا ادامه می دهد: “در همان زمان ، ما سرویس خدمات SaaS خود را راه اندازی کردیم.” “دسترسی فوری خدمات مدیریت شده Salesforce ، شکاف قابل توجهی در بازار را پر می کند. پروژه های جدید مشتری در حال انجام است و ما در حال ساخت یک خط لوله قوی هستیم. من از استعدادی که برای جذب پتانسیل عظیم Salesforce CRM جذب می کنیم ، هیجان زده هستم. بازار.”

خبر مرتبط  Ford SYNC 4 با فناوری نسل بعدی INRIX رانندگان را به سمت ارزان تر پارکینگ ، سوخت و شارژ سوق می دهد

نکات برجسته شرکت نیمه اول 2020

  • رشد درآمد سالانه 21.3٪ و رشد رزرو فروش 28.7٪.
  • 31٪ از کل رزروهای فروش سالانه از مشتریانی است که دفتر مرکزی آنها خارج از کشور است ایالات متحده.
  • 500 مشتری جدید Fortune 500 در سراسر جهان از جمله سازمان هایی با مقر اصلی اضافه شده است ایالات متحده، ژاپن، و اسکاتلند.
  • به طور متوسط ​​<5 دقیقه زمان پاسخگویی برای مسائل مشتری شامل اولویت 1 به اولویت 4.
  • طبق جدیدترین نظرسنجی رضایت مشتری ، بیش از 500 پاسخ دهنده خدمات ما را در سطح رضایت 98.6٪ ارزیابی کردند – و این باعث می شود Spinnaker Support به بالاترین رتبه ارائه دهنده صنعت برسد.
  • رشد کارمندان سال به سال 19.3٪ ، با تأکید بر خدمات مشتری و گسترش بین المللی. به گفته Glassdoor ، کارکنان در Spinnaker Support امتیاز 4.9 از 5 ستاره را ارزیابی می کنند.

قیمت مشتریان

“پشتیبانی Spinnaker 3-4 برابر بهتر از پشتیبانی SAP است. ما با یک شخص واقعی صحبت می کنیم و وضوح واقعی داریم. مثل این است که شما در یک اتاق تاریک کلید نور را پیدا کرده اید.” کریگ مک بروم، تحلیلگر تجارت ، BancTec

“ما شاهد صرفه جویی در هزینه های قابل توجهی همراه با اطمینان از بهبود کیفیت پشتیبانی نیز بوده ایم. ما از انعطاف پذیری تجاری پشتیبانی Spinnaker و انطباق آنها با شش ارزش اصلی ما بسیار خوشحال هستیم.” لورا دونالد، خرید IT ، فرودگاه ادینبورگ

“Spinnaker Support شریکی است که از زوایای مختلف مورد تأیید و اعتماد واقع شده است ، از جمله Spinnaker Support مهم است. ما خدمات پشتیبانی حرفه ای دریافت می کنیم ، هزینه ها را کاهش می دهیم و منابع انسانی را دوباره تخصیص داده ایم. حتی در دوران ویروس کرونا ، ما توانسته ایم هسته خود را تقویت کنیم توانایی ها و بهبود وضعیت نقدی ما. ” هانسم ، کره

خبر مرتبط  مخلوط استعداد برنده بهترین مکان برای کار (دوباره) در یک سال رشد عالی

انتصابات رهبری اجرایی

در 1H ، Spinnaker Support تعداد کارمندان جدیدی را اضافه کرد ، از جمله انتصاب مدیران کلیدی. این شامل:

  • چاد استوارت به عنوان معاون رئیس جمهور ، خدمات پشتیبانی جهانی SaaS ، که هدایت کلیه فعالیت های توسعه تجارت SaaS ، ارائه خدمات و توسعه سازمانی را بر عهده دارد.
  • مارتین بیگز به عنوان معاون رئیس جمهور و مدیر کل منطقه EMEA.

پیشنهادات خدمات جدید

پشتیبانی Spinnaker همچنان خدمات خود را برای تأمین نیازهای فوری و در حال تحول مشتریان و بازار خود اضافه می کند. در ماه مارس ، این شرکت اعلام کرد که دسترسی فوری خدمات مدیریت و مشاوره برنامه Salesforce® ، اولین پیشنهاد از چندین پیشنهاد پیش بینی شده در رویه جدید نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) است.

در ماه آوریل ، روش SAP بسته های فنی خدمات مدیریت شده SAP Basis و سرویس های مدیریت شده Business Business را به روز و راه اندازی کرد.

در ماه فوریه ، عمل JD ادواردز خدمات مدیریت شده موجود خود را با یک راه حل جدید و فعال نظارت بر 24/7 افزایش داد.

جوایز و گواهینامه ها

Spinnaker Support همچنان جوایزی را کسب می کند که برتری تیم های فنی و خدمات آن را به رسمیت می شناسند. در ماه فوریه ، این شرکت با ثبت پنج جایزه بین المللی استیوی شامل بخش خدمات مشتری به مشتری در سال ، تیم خدمات خط اول مشتری برای تیم پشتیبانی اوراکل و نوآوری در خدمات به مشتریان برای تیم جهانی تطابق مالیاتی و نظارتی ، اهدا شد.

خبر مرتبط  SpaceChain Partners Elecnor DEIMOS برای توسعه خدمات مدیریت اعتبار و پرداخت مجهز به Blockchain برای پروژه ECOMI توسط آژانس فضایی اروپا

پشتیبانی Spinnaker برای ISO 27001 و Privacy Shield انگلستان مجدداً تأیید شد.

پاندمی کووید 19

Spinnaker Support به عنوان یک شرکت پشتیبانی از راه دور ، موقعیت منحصر به فردی دارد تا بدون تأخیر مشکلات مشتری را برطرف کند. با کارمندان در چهار قاره و مجموعه مهارت های کاملاً زائد ، مشتریان خدمات بی وقفه را در سراسر همه گیر تجربه کرده اند. پشتیبانی Spinnaker در این مدت تلاش هر درخواست مشتری را برای شرایط تجاری انعطاف پذیر یا نرم تر پذیرفته است. بیشتر بخوانید از مدیر عامل

درباره پشتیبانی Spinnaker

Spinnaker Support ارائه دهنده پیشگام جهانی پشتیبانی از اشخاص ثالث ، خدمات مدیریت شده و مشاوره برای اندازه متوسط ​​به 100 شرکت جهانی Fortune است. مشتریان Oracle ، SAP و Salesforce از خدمات پاسخگو ، جامع و مقرون به صرفه تری برای برنامه ها و فناوری های سازمانی خود بهره مند می شوند. این که آیا شما برای حل مسئله با اولویت بالا ، نظارت و توسعه مداوم یا مشاوره مبتنی بر پروژه به کمک فوری نیاز دارید ، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم. از سال 2008 ، خدمات برنده جایزه ، استانداردهای دقیق و تخصص بی نظیر ما اعتماد و وفاداری بیش از 1200 سازمان در 104 کشور را به ما جلب کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پشتیبانی Spinnaker ، به http://www.spinnakersupport.com/ مراجعه کنید.

مخاطب:
میشل ویلکینسون
[email protected]

SOURCE پشتیبانی Spinnaker

لینک های مربوطه

http://www.spinnakersupport.com