نجینگ، چین، 17 آوریل 2020 / PRNewswire / – روشن است 17 آوریل، Suning.com (002024.SZ) ، چین پیشرو خرده فروش هوشمند O2O ، متعلق به Suning Holdings Group ، نتیجه مالی سالانه 2019 را منتشر کرد. براساس این گزارش ، این شرکت درآمد حاصل از این شرکت را بدست آورده است 269.229 میلیارد RMB (دلار 38.06 میلیارد دلار) در سال 2019؛ درآمد خالص منتسب به سهامداران بود RMB 9.843 میلیارد و 2019 GMV به رسید 378.74 میلیارد RMBبا افزایش 12.47٪ نسبت به سال قبل.

در سال 2019 ، Suning.com 80٪ سهام عدالت را در کارفور چین به دست آورد ، این به معنای ایجاد طرح خرده فروشی استراتژیک تمام سناریو است. از سال 2019 ، Suning.com دارای 8216 فروشگاه از انواع مختلف است و تعداد فرانشیزهای خرده فروشی خرده فروشی در بازار رده پایین به 4586 رسیده است. GMV آنلاین نیز افزایش یافت 238.753 میلیارد RMB و GMV از سیستم عامل های باز به دست آورد RMB 80.314 میلیاردبا رشد 37.14٪ نسبت به سال قبل.

خبر مرتبط  Nanonation مجموعه ای از محصولات همه گیر را منتشر می کند

علاوه بر این ، استراتژی طبقه بندی کامل برای Suning.com در سال 2019 مولد بود. کالاهای عمومی به طور پیوسته نسبت به سال قبل 115.44 درصد افزایش یافته و به دنبال طبقه دوم لوازم خانگی به رتبه دوم درآمد کل رسیدند. حالت کاملاً رده و omni-channel ، مصرف کنندگان بیشتری را بر اساس مشاغل تحویل خانه تر ، جذب کرده است و این به شرکت کمک کرده تا تجربه خرید مصرف کنندگان را بهبود بخشد و فعالیت ها و مارک مصرف کنندگان را تقویت کند. وفاداری

گفتنی است ، کارفور چین به طور پیوسته بازده عملیاتی خود را بهبود بخشیده است. طبق پیش نمایش نتایج مالی Suning.com Q1 ، کارفور چین به دو سود سه ماهه متوالی دست یافته و خدمات تحویل خانه عملکرد مطلوبی کسب کرده است و 10 درصد از کل فروش کارفور را در ماه مارس تشکیل می دهد. Suning.com با تحول تدریجی فروشگاه های Carrefour ، زنجیره تأمین جامع FMCG با ادغام فروشگاه و انبار بین Suning Convenience Stores و کارفور از طریق این حالت ، Suning.com می تواند با سناریوی کامل ، در زمان واقعی و کم هزینه ، دوباره پر کردن سریع فروشگاه ها و تحویل خانه را تحقق بخشد.

خبر مرتبط  در OCB Life ، دیجیتال اول برابر با مشتری اول است

از نظر زیرساخت های لجستیکی ، تا پایان سال 2019 ، Suning Logistics 25 هزار و 888 فروشگاه تحویل دارد و مساحت کل انبار و امکانات پشتیبانی مربوط به تدارکات Suning و 12.1 میلیون متر مربع بود. در سال 2019 ، Suning Logistics در ساخت شبکه زیرساختهای پیشرفته و باز بودن مشاغل تحویل انبار به منظور ارتقاء سیستم زنجیره تامین اجتماعی و سفارشی شده از طریق مزایای قابلیت های تحویل اقتصادی کم هزینه ، زمان واقعی و متنوع متمرکز شد.

خبر مرتبط  AARP Wheel Pad L3C و ZIBRIO را به عنوان برندگان مسابقه Grand Fitch Finale خود اعلام کرد

شکل گیری و ادغام کامل خرده فروشی های تمام سناریویی باعث ایجاد انگیزه جدید در پیشرفت پیشرو Suning شده است. تحت فشار عظیم همه گیر ، اکتشاف خلاقانه Suning.com در عملیات تمام سناریو به نتایج برجسته ای رسیده است. Suning.com با تمرکز بر روی جامعه پذیری کاربر ، ویژگی های مصرفی و محور محتوا از کاربر ، دائماً سعی در قالب های تجاری نوآورانه مانند تجارت الکترونیکی اجتماعی ، تحویل خانه کسب و کار ، و پخش زنده برای بهبود عملکرد عملیات از چند نقطه ، نشان دادن ظرفیت تحمل فشار بسیار قوی و هم افزایی بخش های مختلف تجاری.

منبع Suning.com

نظر دهید