به تازگی ، Suning بین المللی راه اندازی کرده استغرفه معتبر ایتالیایی در سکوی تجارت الکترونیکی Suning.com ، دارایی Suning و.غرفه معتبر ایتالیایی نتیجه همکاری بین Suning International و آژانس تجارت ایتالیا است. این یک بستر آنلاین برای ترویج محصولات ایتالیایی برای مصرف داخلی چینی است و به مخاطبان بزرگتر امکان می دهد محصولات ایتالیایی با کیفیت بالا را بصورت محلی انتخاب و توسط خریداران خارجی Suning International انتخاب کنند. Suning International همچنین در حال استفاده از مجموعه ای از غرفه های ملی است و از دسترسی بین المللی خود بهره می برد.

Suning International به مارک های متوسط ​​و با کیفیت بالا کمک می کند تا وارد بازار چین شوند ، به خصوص مارک های جدیدی که در خارج از کشور هستند اما در چین محرمانه مانده اند. Suning با استفاده از مزایای راه حل های محلی برای بازاریابی که شامل همه زمینه ها ، کل زنجیره و اونیکنل است ، مخاطبان مورد نظر را بر روی سکو متمرکز می کند ، بسته بندی تجاری را نهایی می کند و از استراتژی تبلیغاتی و فروش اقتباس می کند. به متن محلی

خبر مرتبط  Landis + Gyr و Vodafone Business اعلام کردند که مشارکت پیشگامانه ای را برای ارائه قابلیت های اینترنت اشیاell نوآورانه همراه برای مدیریت انرژی ارائه می دهند.

Suning ضمن ارائه امتیاز اضافی فروش به خرده فروشان تجارت الکترونیکی سنتی ، Suning همچنین راه حلهای شخصی “محتوا + بازاریابی + کانالها” را در سراسر زنجیره مانند انتخاب خریداران ، جوجه کشی از پیشنهادات مالکیت معنوی و روشهای محتوای خلاقانه متناسب با ویژگی های برند. Suning در تلاش است تا یک جمعیت جوان و هدف دار چینی را با قدرت خرید بیشتری جذب کند.

خبر مرتبط  Commvault نتایج مالی مالی سه ماهه اول سال 2021 را اعلام کرد

همکاری بسیار نزدیک بین Suning International و آژانس تجارت ایتالیا نشان می دهد که Suning و از مزایای منابع بیشتر برای یکپارچه سازی بیشتر و آنلاین استفاده می کند. ادامه تبلیغ خرده فروشی هوشمند به عنوان الگوی غالب برای تبدیل صنعت خرده فروشی جهانی؛ و به ارتقاء همکاری با مارک های معتبر خارجی برای ایجاد شیوه های زندگی اصیل خارجی که پاسخگوی خواسته های مصرف کننده و بهبود کیفیت مصرف و تجربه خدمات باشد ، ادامه خواهد داد.

درباره گروه منابع Suning و

Suning با تأسیس دو شرکت دولتی در چین و ژاپن یکی از بزرگترین شرکتهای بازرگانی در چین است که در سال 1990 تاسیس شد. در سال 2019 ، Suning Holdings در میان سه شرکت برتر 500 شرکت خصوصی در چین قرار داشت و فروش سالانه آن 602.5 میلیارد RMB (حدود 77.24 میلیارد یورو) بود و در رده اول قرار گرفت. در گروه خرده فروشی اینترنتی. Suning و مأموریت “حمل اکوسیستم سطح مقطعی با ایجاد کیفیت زندگی نخبگان برای همه” را تعیین کرده و Suning توانسته است تجارت اصلی خود را از طریق اکوسیستم سازمانی متشکل از چندین صنعت عمودی ، از جمله اماکن تجاری تقویت و گسترش دهد. خدمات مالی و ورزشی. Suning.com ، پیشگام برتر در خرده فروشی آنلاین و داخل سایت ، برای سه سال متوالی ، از سال 2017 تا 2019 در لیست Fortune Global 500 قرار گرفته است.

خبر مرتبط  ویلیام لا سالل سوم ، J.D به عنوان یک کارآموز ثبت اختراع به شرکت حقوقی Thrive IP® پیوسته است

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1179470/Suning_ITA.jpg

SOURCE گروه برگزاری منابع