DUBLIN، 12 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – گزارش “هوش مصنوعی موجود در Sell-Side Equity: Survival of Fittest” به اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

موسسات فروش طرفدار از بقیه رقابت های مناسب برای کسب مقام برتر در چرخ های algo مشتریان هستند. محققان پس از مصاحبه با 50 متخصص الگوریتم هوش مصنوعی از طرف خریداران ، فروشندگان و fintech – و همچنین تولید مطالعات موردی اکوسیستم AI algo در بانکهای آمریکایی ، اروپایی و آسیایی – محققان به عمق و وسعت بینش دست یافتند که منجر به این دیدگاه شد که تنها چند بانک در پنج سال آینده بر فضای تجارت الگوریتمی جهانی مسلط خواهند شد.

کار توسعه AI در الگوریتم های فروش از طرف حدود 5 سال پیش آغاز شده است ، اما تنها طی دو سال گذشته گسترش اکوسیستم AI algo بانک ها به مرحله ای رسیده است که بازده اضافی قابل توجه AI را که از نظر آماری قابل توجه است ، در آزمایش A / B مشاهده می کنیم. از آنجا که برنامه های کاربردی اندازه گیری خودکار خودکار ، مانند چرخ های algo ، به طور فزاینده ای تصمیمات انتخاب کارگزار را هدایت می کنند ، رقابت برای ساخت الگوریتم های بهتر ، سریعتر و باهوش تر تبدیل به جنگی از جذابیت می شود ، زیرا سطح سرمایه گذاری مورد نیاز برای ماندن جلوتر از منحنی همچنان رو به افزایش است. اکنون بیش از هر زمان دیگر ، ادامه ندادن به معنای عقب رفتن است زیرا محققان معتقدند ادغام در فضای تجارت الگوریتمی ادامه خواهد یافت ، همانطور که در کل خرید و فروش ادامه می یابد.

خبر مرتبط  تهویه مطبوع Hisense به دریافت اولین گواهینامه هوای تازه JQA در جهان

مهمترین چالش ، تغییر علوم هوش مصنوعی و افزایش سرمایه گذاری های لازم برای انتقال از جلبک های سنتی به هوش مصنوعی است. برخی از این تکنیک های مبتنی بر هوش مصنوعی ، مانند t-SNE ، حتی 10 سال پیش وجود نداشتند. با این وجود فرصتی برای بنگاههای طرف فروش وجود دارد که می توانند از علم اطلاعاتی algo AI که به سرعت در حال تحول است ، بمانند ، زیرا تنها تعداد معدودی از بانکها اقتصادهای نظم بخش مقیاس و بودجه توسعه هوش مصنوعی لازم برای رقابت در عملکرد را خواهند داشت.

خبر مرتبط  Epson خط سری T SureColor را با مدلهای جدید برای ایستگاه های کاری شخصی و چاپ فنی گروه کاری گسترش می دهد

موضوعات اصلی تحت پوشش:

مقدمه

درک الگوریتم های AI

  • یادگیری نظارت و نظارت نشده
  • شبکه های عصبی مصنوعی
  • آموزش تقویت عمیق
  • جاده جلوتر

استفاده از هوش مصنوعی در Algos Sell-Side

اندازه گیری عملکرد هوش مصنوعی

چالش ها

  • قابل پیش بینی بودن خارج از نمونه
  • توضیح تصمیمات هوش مصنوعی برای مشتری
  • حمل و نقل مدل های AI
  • ساختمان در مقابل خرید در مقابل لیزینگ

نگرانی های دولت

مطالعات موردی

  • بانک بزرگ آمریکا
  • بانک بزرگ اروپا
  • بانک بزرگ آسیا
  • بانک متوسط ​​آمریکا
  • بانک متوسط ​​اروپا
  • بانک متوسط ​​آسیا
خبر مرتبط  TravelStore برای حمایت از رشد تجارت در میان بهبود صنعت سفر ، با Sabre تجدید می شود

نتیجه

روش شناسی

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/rzhmrk مراجعه کنید

درباره ResearchAndMarkets.com
ResearchAndMarkets.com منبع اصلی جهان برای گزارش های تحقیق بین المللی بازار و داده های بازار است. ما آخرین اطلاعات را در مورد بازارهای بین المللی و منطقه ای ، صنایع کلیدی ، شرکتهای برتر ، محصولات جدید و آخرین روندها در اختیار شما قرار می دهیم.

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com