• Rappi شروع به فروش کوپن های خود به بازار شرکت ها بصورت paمشارکت انحصاری با Todo Cartão ؛
  • علاوه بر Rappi ، Todo Cartão مسئول فروش بیش از 30 مارک تجاری مانند: Outback ، Centauro ، Riachuelo و دیگران است.

مشارکتکارت های Rappi + Todo

SÃO PAULO ، 28 سپتامبر سال 2020 / PRNewswire / – Todo Cartão ، استارتاپی متخصص در جمع آوری و راه اندازی کارت های هدیه و لیست های هدیه از خرده فروشان بزرگ در برزیل ، ارائه بستر فناوری و توزیع تجاری کارت ها ، همکاری بی سابقه ای را با Rappi ، یک سوپراپ که در 9 کشور آمریکای لاتین فعالیت می کند.

Rappi به تازگی فروش کوپن های خود را به بازار شرکت ها راه اندازی کرده و Todo Cartão با فروش B2B خود در برزیل به فروش می رسد و فعالیت می کند. Todo Cartão اولین بستری است که علاوه بر تمام اطلاعات مدیریت کارت هدیه ، یک تیم فروش اختصاص داده شده به فروش کارت های هدیه به شرکت های دیگر ارائه می دهد.

در نتیجه ، Rappi اکنون یک تیم اختصاص داده شده برای جستجوی همکاری و ایجاد مشارکت برای تشویق فروش شرکت کوپن های خود دارد.

خبر مرتبط  شبکه های Versa که توسط Frost & Sullivan به دلیل تسلط بر بازار SD-WAN با نمونه کارها یکپارچه و استراتژی های نوآورانه بازار مورد ستایش قرار گرفتند.

مارسیو میراندا، رئیس بازرگانی و عملیاتی شرکت سازنده Todo Cartão تضمین می کند که: “تمرکز ما همیشه ارائه تجربه ای باورنکردنی برای مشتریان و شرکایمان است و بسیار طبیعی بود که فرهنگ ما برای شروع فروش با Rappi همسو باشد. این مشارکت تطبیق پذیری را به ارمغان می آورد که هیچ شرکت دیگری نمی تواند ارائه دهد ، زیرا تنها برنامه ای است که دسته های بی شماری را با امکان استفاده از کوپن جمع می کند و این تضمین موفقیت در کارمندی و جوایز مشتری است. فروش شرکت ها مواردی دارد که حداکثر 70 درصد از کارت های هدیه فروشگاه از طریق این کانال تولید می شود. “

کوپن هدیه و بازار کارت در سال 2020 حتی با همه گیر شدن بیماری رشد کرد. تغییر رفتار در مورد خرید کارت های هدیه از مشتریان فعال Todo Cartão به راحتی قابل مشاهده است. اگر در سال 2019 نسخه آنلاین فقط 5٪ از کل فروش را نشان می داد ، نمایندگی آن به طور متوسط ​​تا 15 آگوست سال 2020 افزایش یافت. در بازار شرکت ها ، کوپن های دیجیتال بیش از 95 درصد از کل را نشان می دهد.

خبر مرتبط  784M $ بازارهای رادیوگرافی صنعتی ، 2025

وی می گوید: “ما تصمیم گرفتیم فروش کوپن را با مشارکت Todo Cart tooas به بازار مشاغل آغاز کنیم زیرا در می یابیم که فرصت های زیادی در بخش شرکت ها وجود دارد تا نوآوری و فناوری را که Rappi قبلاً به عنوان پایه ای برای خدمات با هدف افراد قرار داده است ، به ارمغان آوریم.” واسکو پیندا، مدیر مشارکت های استراتژیک در Rappi. “این ابتکار عمل با هدف شرکت در تثبیت خود به عنوان یک سوپر اپ در برزیل و آمریکای لاتین ایجاد شده است.”

João Espindola ، مدیر عامل و بنیانگذار Todo Cartão ، همچنین بر تناسب فرهنگی و کالایی بین این دو شرکت تأکید کرد: “Todo و Rappi از ابتدا رابطه بسیار خوبی داشتند ، با تمرکز بر خدمت رسانی خوب به مشتری و ایجاد راحتی زیاد! گسترش دهید این تجربه برای شرکتهایی که می خواهند به مشتریان و کارمندان خود پاداش دهند ، یک گام طبیعی در تکامل بود و نتایج اولیه قبلاً بیش از انتظارات ما بوده است! “

خبر مرتبط  GP Strategies یک رویکرد جامع به تلاشهای بازیابی COVID-19 می دهد

نحوه خرید کوپن Rappi

فقط کلیک کنید در اینجا (یا به وب سایت www.todocartoes.com.br/corp-rappi دسترسی پیدا کنید) ، فرم مربوط به تعداد کوپن ها و مبلغ مورد نظر خود را پر کنید و منتظر بازگرداندن تیم Todo Cartão باشید تا کوپن های Rappi شما را به صورت دست اول تضمین کند.

درباره راپی

Rappi یک سوپراپ است که زندگی کاربران خود را با ارائه یک بستر بی نظیر برای نیازها و خواسته های روزمره آنها ، حل می کند. این شرکت که در سال 2015 ایجاد شد ، در ژوئیه 2017 وارد برزیل شد و در بیش از 100 شهر این کشور حضور دارد. از طریق این برنامه می توانید محصولات و خدمات را از دسته های مختلف ، از جمله رستوران ها ، سوپرمارکت ها ، نوشیدنی ها ، داروخانه ها ، مانیکور ، سگ گردها ، تجارت الکترونیکی ، سرگرمی و غیره دریافت کنید. علاوه بر برزیل ، راپی نیز در آرژانتین، شیلی، کلمبیا ، کاستاریکا، اکوادور، مکزیک ، پرو و اروگوئه

کارتهای Todo SOURCE

کارتهای Todo SOURCE