Hindsight 20/20 است – یا در مورد سال گذشته به معنای واقعی کلمه 2020 است. همانطور که بیماری همه گیر COVID-19 قدرت خود را در جهان گرفت و مشاغل مجبور شدند در یک لحظه به عملیات از راه دور اجتماعی و / یا از راه دور منتقل شوند ، به سرعت مشخص شد که برای از بین بردن نقاط تماس ، کارکرد نرم و بیزینس اتوماسیون برخی فرآیندها ضروری است ، و هزینه ها را کاهش دهید. Transcepta با خودکارسازی فرایندهای AP و P2P به مشاغل کمک کرد تا از پس این چالش ها برآیند.

گفت: “بدون Transcepta ، فاکتورهای تأمین کننده ما به یک دفتر خالی می رسند.” شارلوت آرنولد، حسابداری عملیاتی VP در شرکتهای TJX ، شرکت “همه گیری ، نیاز شدید به اتوماسیون را برجسته کرده است و ما بسیار سپاسگزار هستیم که زودتر سرمایه گذاری کردیم. ما در این زمان صرفه جویی می کنیم و تامین کنندگان خود را راضی نگه می داریم. این یک برد – برد.”

در ادامه با تمایز دادن در اتوماسیون AP ، Transcepta بهترین نرخ پردازش فاکتور مستقیم را در صنعت ارائه می دهد. سرمایه گذاری های این شرکت در زمینه هوش مصنوعی و یادگیری ماشین به مشتریان کمک می کند تا مطابقت دو و سه طرفه فاکتورهای مبتنی بر PO و همچنین کدگذاری و تأیید فاکتورهای غیر PO را خودکار کنند. در نتیجه ، مشتریان استثناهای فاکتور را حذف می کنند ، برای تصمیم گیری بهتر بینشی مبتنی بر داده بدست می آورند و جریان وجه را بهینه می کنند.

خبر مرتبط  Yiren Digital برای گزارش نتایج مالی سه ماهه اول سال 2020 در 23 ژوئن 2020

وی گفت: “وقتی دفاتر ما به دلیل COVID تعطیل شدند ، Transcepta نجات دهنده نجات بود.” خیمه ریبرگ، مدیر حساب های پرداختنی در Schnuck Markets. “اگر تأمین کنندگان ما به صورت دیجیتالی به شبکه تأمین کننده Transcepta متصل نبودند ، ما هیچ راهی برای دسترسی به فاکتورهای خود نداشتیم. در عوض ، تیم ما قادر بود از راه دور همه کارها را انجام دهد و ما یک ضربان را از دست ندادیم.”

مشتری رقابتی قابل توجه Transcepta در سال 2020 شامل موارد زیر است:

  • آ 13 میلیارد دلار خرده فروش خودرو
  • آ 500 میلیون دلار سازنده وسایل نقلیه سنگین
  • آ 400 میلیون دلار گروه رستوران
  • آ 1 میلیارد دلار تولید کننده محصولات کاغذی برتر
  • آ 750 میلیون دلار خرده فروشی مد آنلاین
  • آ 500 میلیون دلار شرکت فناوری دفاعی
  • آ 800 میلیون دلار شرکت انرژی و زیرساخت

معاون رئیس شرکت Transcepta ، استراتژی شرکت شان حق ، گفت: “برخی از بردهای مشتری در سال گذشته غیر منتظره بود زیرا آنها مربوط به بخشهایی بودند که در طی همه گیری رونق ندارند ، مانند صنایع انرژی و رستوران.” “این شرکت ها برای اتوماسیون AP سرمایه گذاری کردند زیرا برای زنده ماندن ضروری بود و اکنون در دوره نقاهت خود برای مقیاس بندی آماده شده اند. شرکت هایی که عملکرد خوبی دارند همچنان در سیستم عامل ما سرمایه گذاری می کنند تا از این طریق جلو بیایند و از رقابت خود برتری کسب کنند.”

خبر مرتبط  گزارش بازار سیستم امنیت داخلی و مشاغل کوچک در آمریکای شمالی و اروپا 2020-2024 با بینش تأثیر COVID-19

علاوه بر این ، Transcepta از سال 2020 شروع به استفاده از داده های معاملاتی خود از شبکه جهانی تأمین کننده برای تولید و توزیع گزارش های ردیابی اقتصادی سه ماهه کرد که بینشی در مورد قدرت اقتصاد ایالات متحده در یک زمان بسیار نامشخص ارائه می کرد. مجموعه داده ها ، با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین که مقدار زیادی داده و تجزیه و تحلیل رگرسیون را خرد می کنند ، جمع آوری شده است الگوهای اقتصادی و روندهای مهم در بازار. در طول سال ، داده ها کاهش شدید فعالیت اقتصادی را بلافاصله پس از توقف همه گیر COVID-19 نشان دادند ، با یک افزایش آهسته اما مداوم در فعالیت اقتصادی در باقی مانده سال 2020.

با تمرکز بر روی سال 2021 ، Transcepta به سرمایه گذاری در زمینه مردم و فناوری ادامه خواهد داد. به دنبال استخدام مجری صنایع جیمز گرین Transcepta به عنوان معاون موفقیت مشتری در اواخر سال 2020 ، قصد دارد تعداد تیم تجربه مشتری خود را که وظیفه ارائه بالاترین رضایت مشتری در صنعت را دارد ، دو برابر کند. علاوه بر این ، پس از اتمام ابتکارات هدفمند در زمینه هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در طول سال 2020 ، Transcepta تیم خود را متمرکز کرده است تا این فناوری را در سراسر بستر Transcepta در سال 2021 تعبیه کند.

خبر مرتبط  Oucica تصفیه کننده هوا منتشر شده جدید خود را به بازار می آورد.

درباره TRANSCEPTA
Transcepta یک پلت فرم هوشمند خرید برای پرداخت (P2P) ارائه می دهد که به حساب های پرداختنی (AP) و تیم های تدارکاتی امکان می دهد بدون اسکن یا تصویربرداری OCR ، صد در صد پردازش فاکتور مستقیم از طریق زنجیره های تأمین خود را انجام دهند. این پلتفرم با استفاده از هوش مصنوعی ، استثناهای فاکتور را از بین می برد ، اختلالات احتمالی زنجیره تامین را کشف می کند و نحوه مدیریت و همکاری سازمان های سازمانی با تأمین کنندگان را تغییر می دهد. از سال 2005 ، معتبرترین شرکتها و سازمانهای جهان برای تصمیم گیری آگاهانه و مبتنی بر داده و افزایش سود با Transcepta برای eProcurance و اتوماسیون AP همکاری کردند. برای اطلاعات بیشتر ، مراجعه کنید Transcepta.com.

SOURCE Transcepta

لینک های مربوطه

http://www.transcepta.com