دنور، 20 آوریل 2021 / PRNewswire / – TTEC Holdings، Inc. (NASDAQ: TTEC) ، پیشرو در تجربه مشتری و کارمند دیجیتال جهانی به عنوان یک شریک سرویس (CXaaS) برای بسیاری از “شاخص ترین و مخل ترین مارک های جهان” ، و آموزش تولید NXT امروز اعلام کرد مشارکت آن برای ارائه Humanify در انتظار ثبت اختراع TTEC® DEI + BOT. این راه حل مبتنی بر هوش مصنوعی متمرکز بر آموزش تنوع است و زبان آموزان را در زمینه همدلی ، تعصب ارتباطی و فراگیری آموزش می دهد.

انسان سازی کنید® DEI + BOT با آمیختن یادگیری ماشین و انسان به دانش آموزان می تواند درک پایه ای از تعصب و تنوع را با گوش دادن به پاسخ های کاربران و سپس ارائه بازخورد قابل اندازه گیری و راهنمایی در زمان واقعی برای بهبود کیفیت و نتایج مکالمه فراهم کند. انسانی که با گفتگوی همهجانبه ، نقش آفرینی و تمرین های عملی همراه است® DEI + BOT ابزارها و اطمینان لازم را برای مدیریت مکالمات ناراحت کننده به کاربران ارائه می دهد.

انسان سازی کنید® DEI + BOT طیف وسیعی از موضوعات را پوشش می دهد و به صورت مرحله ای منتشر می شود.

  1. مسابقه: منتشر شده در ژانویه 2021
  2. جنسیت: منتشر شده در فوریه 2021
  3. دین: مارس 2021 رهایی
  4. سلامت روان: آوریل 2021
  5. گرایش جنسی: مه 2021
  6. ناتوانی: ژوئن 2021 رهایی
  7. سن: ژوئیه 2021 رهایی

وی گفت: “گفتگوهای متنوع و متنوع دیگر موضوعی نیست كه باید از آنها اجتناب شود. آنها مهارتی برای شركت ها هستند تا بتوانند نوع محل كار بهترین استعدادها را جذب كنند.” لامونت اکستر، معاون رئیس TTEC Digital و یکی از رهبران شورای تنوع TTEC. وی گفت: “فناوری هوش مصنوعی برنده جایزه TTEC در نوع خود اولین فناوری است و با استفاده از آن ، ما هر كارمند TTEC را برای گفتگوهای دشوار پیرامون عدالت نژادی و جنسیتی ، تعصب ، تجاوزهای خرد ، تنوع و فراگیری آماده می كنیم.” هدف اصلی BOT برای مکالمات نظیر به نظیر و مدیر به نظیر در محل کار بود. با این حال ، این یادگیری فراتر رفته و به چگونگی مدیریت گفتگو با مشتریان برای ارائه تجارب متنوع و فراگیر مشتری ، گسترش می یابد.

خبر مرتبط  D-Link Supercharges اتصال Wi-Fi را برای مشاغل با طیف گسترده ای از چند گیگابیت Wi-Fi 6 نقطه دسترسی

NXT Generation Training ، یک رهبر نوظهور در راه حل های آموزش تنوع پایدار و مقیاس پذیر ، Humanify را آموزش داد® در حالی که TTEC این فناوری را توسعه داده است ، DEI + BOT است. TTEC هوش مصنوعی را برای تکمیل آموزش ها و کارگاه های آموزشی به کمک مربیان ، ارائه تمرین سناریوی واقعی ، بازخورد در زمان واقعی ، امتیازدهی و کاربران مربی طراحی کرده است تا تجربیات عملی را در محتوای مبتنی بر اطلاعات به کار گیرند.

“همکاری و انتشار Humanify® DEI + BOT نقطه عطف جدیدی در آموزش تنوع برای سازمانها در سطح جهانی است. ” Brenda L. Jones، رئیس ، آموزش نسل NXT. “بسیاری از سازمانها از مزایای ابتکارات تنوع آگاهی دارند ، اما در حال حاضر هیچ راهی برای اندازه گیری تأثیر تلاش های خود ندارند. با این ابزار قدرتمند جدید ، TTEC در حال پیشرفت در موقعیت بازار خود به عنوان یک رهبر در زمینه تنوع است. با استفاده از این فناوری ، سازمان ها می توانند سرعت خود را افزایش دهند اهداف و آرزوهای تنوع ایجاد یک تغییر معنی دار است. ”

به اشتراک گذاشت: “مردم می توانند اصول تنوع و فراگیری را بیاموزند ، اما به کارگیری آنها بدون تمرین بسیار دشوار است.” لنورا بیلینگز-هریس از اوبونتوگلوبال ، یکی دیگر از مشارکت کنندگان قابل توجه در Humanify DEI + BOT. “برای استراتژیستهای گوناگونی و فراگیری مانند خودم ، Humanify DEI + BOT ابزاری منحصر به فرد برای تعمیق درک دانش آموز از تنوع و گنجاندن از طریق ایجاد ایمنی روانشناختی برای انجام مکالمات دشوار با هوش مصنوعی ، به جای همتایان خود ، فراهم می کند.”

لبخند دروین، مدیر عامل موسسه صدور گواهینامه تنوع (IDC) ، یک برنامه جهانی صدور گواهینامه حرفه ای برای تنوع و شمول ، اضافه کرد ، “ما معتقدیم که پیشرفت معنادار به سمت فرهنگ متنوع تر و فراگیرتر ، سازمان ها را ملزم می کند تا راهی پایدار برای آموزش کارمندان خود در مقیاس گسترده داشته باشند. انسان سازی کنید® DEI + BOT ابزاری نوآورانه برای پیشبرد تنوع ، عدالت و گنجاندن در محل های کار در سراسر جهان ارائه می دهد. این ابزار پیشرفته هنگامی که با روشهای سنتی آموزش ترکیب شود ، منجر به اتخاذ بهترین روشها ، صرفه جویی در هزینه و نتایج مورد انتظار خواهد شد. “

خبر مرتبط  Squarespace اعلامیه ثبت عمومی بیانیه ثبت را برای لیست مستقیم پیشنهادی سهام عادی کلاس A خود اعلام می کند

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Humanify® DEI + BOT ، به https://www.ttec.com/products/humanifydei-bot مراجعه کنید.

درباره TTEC:
TTEC Holdings، Inc. (NASDAQ: TTEC) یکی از بزرگترین مبتکران فناوری و خدمات CX (تجربه مشتری) جهانی برای راه حلهای دیجیتال CX از انتهای هدف است. این شرکت از طریق پلتفرم اختصاصی CXaaS (تجربه مشتری به عنوان سرویس) مبتنی بر ابر ، فناوری CX و ارکستراسیون عملیاتی CX را در مقیاس گسترده ارائه می دهد. راه حل های مبتنی بر نتیجه TTEC با ارائه مارک های شاخص و مخل ، کل شرکت را در بر می گیرد ، هر کانال تعامل مجازی را لمس می کند و هر مرحله از سفر مشتری را بهبود می بخشد. با بهره گیری از نسل بعدی فناوری دیجیتال و شناختی ، شرکت تجارت دیجیتال شرکت راه حل های ارتباطی ، پیام رسانی مکالمه ، CRM ، اتوماسیون (AI / ML و ՀՀԿ) و تجزیه و تحلیل راه حل ها را طراحی ، ساخت و اجرا می کند. تجارت Engage شرکت ارائه دهنده راهکارهای تعامل مشتری دیجیتال ، جذب و رشد مشتری ، تعدیل محتوا ، جلوگیری از کلاهبرداری و توضیحات داده است.

وسواس منحصر به فرد شرکت در زمینه برتری CX در سال 1982 تاسیس شده است و باعث شده است تا امتیازات NPS مشتری را در سراسر جهان کسب کند. نزدیک به 61000 کارمند شرکت در شش قاره کار می کنند و فن آوری و انسانیت را برای ارائه مشتریانی خوشحال و نتایج متفاوت از تجارت بهم می رسانند. برای کسب اطلاعات بیشتر به ما در https: www.ttec.com مراجعه کنید.

درباره آموزش NXT
NXT Generation Training از 50 سال سابقه مدیریت اجرایی و آموزش با شرکتهای بزرگ متخصص در صنایع مختلف شامل حمل و نقل ، عملیات ، منابع انسانی ، کیفیت ، فروش و خدمات بهره می برد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آموزش NXT Generation ، به http://www.nxtgenerationtraining.com/ مراجعه کنید.

خبر مرتبط  Risen Energy توسط TÜV Rininland برای آزمایش در تولیدکننده (TMP) معتبر شده است

در باره لنورا بیلینگز-هریس
لنورا بیلینگز-هریس، CSP (گواهی صحبت حرفه ای) سخنران تالار مشاهیر CPAE (جایزه تعالی شورای همسالان) و یک مرجع معتبر بین المللی در زمینه های شمول ، تنوع و تعصب است. وی به عنوان یکی از 100 رهبر اندیشه جهانی درباره تنوع و شمول توسط انجمن مدیریت منابع انسانی گنجانده شده است و توسط مجله Diversity Woman به عنوان یکی از بیست رهبر برتر تنوع در ایالات متحده نامگذاری شد. تحقیقات رهبری او در زمینه گوناگونی برنده جایزه در مجلات دانشگاهی بین المللی شناخته شده است. علاوه بر این ، او در شورای مشاوره مدرسه ارتباطات Nido Qubein خدمت می کند ، دانشگاه High Point، و همچنین در دانشکده تجارت الحاقی دو دانشگاه دیگر.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Lenora ، به اینجا مراجعه کنید https://www.ubuntuglobal.com/.

درباره موسسه صدور گواهینامه تنوع (IDC) ®
موسسه صدور گواهینامه تنوع (IDC) body یک نهاد صدور گواهینامه حرفه ای است که آموزش مدیریت کسب و کار مبتنی بر شایستگی را ارائه می دهد و به عنوان یک چارچوب جهانی برای شناخت و پاداش متخصصان با دانش و با کیفیت بالا که برای تعالی فراگیر ، صلاحیت فرهنگی ، بهبود مدیریت تنوع تلاش می کنند ، فعالیت می کند. ، و پایداری انجمن تنوع ، یک شرکت آموزشی-فناوری متخصص در عدالت ، تنوع و شمول ، شرکت مادر IDC است. IDC به گواهینامه های Certified Diversity Executive (CDE) و Certified Diversity Professional (CDP) ers اعطا می کند. هر دو گواهینامه حرفه ای توسط صنعت شناخته شده و در سطح جهانی مشهور هستند. IDC همچنین برای کارمندان و مدیران بخش فناوری اطلاعات (IT) اعتبار پیشگویی مصنوعی و ماشین (AMBP) را اعطا می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر به https://www.diversitycertification.org/ مراجعه کنید.

مخاطب
الیزابت گلاگوسکی
[email protected]
203-357-5179

SOURCE TTEC Holdings، Inc.

لینک های مربوطه

http://www.ttec.com