سن دیگو، 14 ژانویه 2021 / PRNewswire / – با توجه به مقررات شفافیت قیمت که بیمارستان ها را ملزم می کند نرخ های کاملاً پنهانی با مذاکره را افشا کنند ، Turquoise Health اولین موتور مقایسه بیمارستان را برای مصرف کنندگان راه اندازی کرده است تا تصمیمات مقرون به صرفه مراقبت های پزشکی را بر اساس بیمه آنها انجام دهد.

حل شفافیت قیمت بیمارستان بسیار دشوار است. مقدم بر اول ژانویه، تنها گزینه مصرف کننده این بود که با بیمارستان تماس بگیرد ، یک پرونده مسئول مسئول گیج کننده را مرور کند یا به یک درگاه بیمه اعتماد کند. اما این زمان می برد و در هنگام بررسی چندین گزینه – مانند رانندگی به شهر دیگر یا پرداخت پول نقد – به تلاش زیاد نیاز دارد.

در بستر Turquoise Health ، کاربران می توانند به راحتی مشاهده کنند اطلاعات کیفیت بیمارستان، قیمت های ویژه برنامه بیمه آنها و نحوه مقایسه بیمارستان محلی آنها با بازار. این سرویس نیازی به ثبت نام یا پرداخت ندارد.

خبر مرتبط  مدارس آمریکا و 039؛ همه در حال تلاشی هستند. راه دیگری وجود دارد.

Turquoise Health می گوید: “یافتن اطلاعات شفافیت قیمت در وب سایت یک بیمارستان دشوار است. همانطور که هنگام تحقیق درباره سفر به هر وب سایت هتلی مراجعه نمی کنیم ، نمی خواهیم برای مقایسه قیمت به هر سایت بیمارستانی مراجعه کنیم.” مدیر عامل، کریس سورن. “این در حالی که به ارائه دهندگان امکان ارتباط با مخاطبان گسترده تر را می دهد ، یک تجربه آشنا به بیماران می دهد.”

مقررات جدیدی برای پرداخت کنندگان در نظر گرفته شده است 1 ژانویه 2022، Turquoise آینده ای نزدیک را در نظر می گیرد که بیماران می توانند نرخ های غیر بیمارستانی را مرور کنند (به عنوان مثال ، یک مرکز جراحی) و اطلاعات بیمه خود را به طور خودکار پر می کنند. “کل بازار در حال تبدیل شدن به مصرف کننده تر است. این قوانین از داده های عمومی جدید دعوت می کند که به اشخاص ثالث مانند ما اجازه می دهد تجارب بهتر مصرف کننده را ایجاد کنند.”

خبر مرتبط  PayCafe همکاری جدید با JVZoo را اعلام کرد

این داده ها به تازگی برای عموم منتشر شده است ، به همین دلیل Turquoise از پلتفرم خود می گوید “نسخه بتا” که برای تحقیقات عمومی استفاده می شود. بیمارستان ها برای پیروی از این قانون تلاش کردند – بنابراین همه نرخ های سیستم عامل نیاز به تأیید بیشتر از طرف ارائه دهنده دارند.

در حالی که بسیاری از بیمارستان ها هنوز به الزامات سال 2021 عمل نکرده اند ، فیروزه انتظار دارد تا پایان ژانویه 1200 بیمارستان قابل مرور باشند.

برای ایجاد درآمد ، Turquoise مجموعه ای از نرم افزارها را برای پرداخت و انطباق با شفافیت قیمت به پرداخت کنندگان و ارائه دهندگان می فروشد. سازمان ها می توانند بار انطباق را کاهش دهند شفافیت قیمت با یک کلیک، از داده های جدید با معیار و تجزیه و تحلیل بیاموزید و با استفاده از نرم افزار DIY Provider Contracting قراردادهای جدید “شفاف سازی” ایجاد کنید.

خبر مرتبط  Genpact برای شرکت در همایش سرمایه گذار آینده

سیورن می گوید: “این تنها آغاز کار برای اصلاح وضع صورتحساب بیمارستان است تا برای بیماران واضح تر باشد.”

درباره سلامتی فیروزه

Turquoise Health در سال 2020 با هدف ساده سازی بازپرداخت خدمات درمانی از طریق شفافیت قیمت راه اندازی شد. CTO آدام گیتگی، مدیر سابق مهندسی در Groupon ، تجربه عمیق بازار مصرف را در بخش مراقبت های بهداشتی به ارمغان می آورد.

فیروزه ارائه دهندگان و پرداخت کنندگان را دعوت می کند تا به شرکای Turquoise Verified تبدیل شوند. با استفاده از مجموعه نرم افزار ، سازمانها “اطمینان قیمت” را برای بیماران ایجاد می كنند در حالی كه قضاوت در مورد ادعا را در انتهای كار تخفیف می دهند. فیروزه در حال حاضر شرکای اصلی چرخه درآمد و سیستم های بیمارستانی را به عنوان مشتری راضی حساب می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، بازدید کنید فیروزه ای.سلامتی یا ایمیل [email protected].

SOURCE شرکت فیروزه سلامت

لینک های مربوطه

https://turquoisehealth.com