مدیر ارشد درآمد Vibes گفت: “COVID-19 روندهای تجاری و تجاری بسیاری را تسریع کرده است.” ریچارد ریورا. “خوشبختانه ، بسیاری از شرط بندی های بزرگی که ما در Vibes انجام داده ایم – این است که مارک های تجاری اولویت بندی استراتژی های تلفن همراه را برای بهینه سازی مشارکت و داده های شخصی مصرف کننده افزایش می دهند – تأیید شده است.”

در اوایل سال جاری ، Vibes با برقراری ارتباط مستقیم با خریداران از طریق پیامرسانی تلفن همراه ، محصول جدیدی را كه برای كمك به خرده فروشان در تسهیل خرید وانت آنلاین در كربساید (BOPAC) و خرید وانت آنلاین در فروشگاه (BOPIS) ارائه شده است. علاوه بر این ، Vibes به مشتریان کمک کرده است تا از طریق ثبت نام وفاداری خودکار ، برنامه های وفاداری خود را گسترش دهند که پس از دعوت شدن برای پیوستن از طریق ایمیل ، پیام کوتاه ، برنامه ، آنلاین یا حتی از فروشگاه ، کارت وفاداری دیجیتال به کیف پول تلفن همراه مصرف کنندگان در Apple یا IOS اضافه می کند.

خبر مرتبط  Dreame تخفیف های زیادی را در AliExpress برای 11/11 ارائه می دهد

ابزارهای هوشمند و شخصی سازی منحصر به فرد Vibes به مشتریان کمک کرده است که مخاطبان تلفن همراه خود را نسبت به سال گذشته 28٪ افزایش دهند ، در حالی که نرخ کلی انصراف از مشتری با 9٪ کاهش می یابد.

ریورا گفت: “از طریق تعدادی از تمایز دهنده های سیستم عامل در تعامل هوشمند و همچنین عرضه جدید محصولات نوآورانه ، ما توانسته ایم مشتریان خود را به سمت استراتژی تجاری مبتنی بر موبایل سوق دهیم و به آنها در اثبات بازگشت سرمایه در یک محیط فوق العاده چالش برانگیز کمک کنیم.” “جلوتر ، هدف ما این است که به مشتریان کمک کنیم تا در سفرهای مصرف کننده خود از طریق داده های مبتنی بر تعامل با تلفن همراه بسیار شخصی شده ، و دسترسی ما را به بیش از 20 کشور که امروز می رسیم گسترش دهیم.”

خبر مرتبط  Dialight با استفاده از بیشترین انعطاف پذیری نصب برای بازار صنعتی سنگین ، لامپ های دارای سطح LED LED با قابلیت بالا را بهبود می بخشد

درباره Vibes
Vibes به کمپانی هایی کمک می کند که دوست داشته باشند رالف لورن، Dollar General ، Sporting Goods Dick ، ​​Redbox ، Chipotle ، Sephora و LEGO برای رشد و فعال سازی روابط مصرف کننده با تعامل موبایل متفکر ، مرتبط ، با حجم بالا و در مقیاس جهانی از متن به کیف پول. بستر نرم افزاری این شرکت بازاریابان و متخصصان وفاداری مشتری را قادر می سازد تا با استفاده از یک پلت فرم بومی یکپارچه از SMS ، MMS ، کیف پول پویا ، اعلان های فشار موبایل ، صندوق ورودی برنامه و تجزیه و تحلیل عملکرد ، با مشتری ارتباط برقرار کنند تا به ستون فقرات برای استراتژی های تعامل دیجیتال کلی این مارک ها تبدیل شود. گارتنر Vibes را به عنوان رهبر در Gadner Magic Quadrant برای سیستم عامل های بازاریابی موبایل 2019 و 2020 شناخته است.

خبر مرتبط  Recon اعلام کرد عملیات مشترک FGS با CPPEI ، موسسه پشتیبانی تصمیم گیری CNPC

منبع Vibes

لینک های مربوطه

https://www.vibes.com