نیویورک، 24 آگوست 2020 / PRNewswire / – Voy Media ، یک آژانس پیشرو در بازاریابی دیجیتال ، امروز اعلام کرد rebranding اصلی به عنوان بخشی از یک ابتکار استراتژیک جدید که به رسمیت شناختن میزان گسترده جهانی شرکت در بازاریابی ، مارک تجاری و خدمات خلاق است. از روزی که ویو مدیا برای تجارت آغاز شد ، آژانس شهرت مطلوبی را برای رویکرد دستیار بنیانگذاران کسب کرده است ، از جمله ایجاد برنامه های ملموس و مؤثر هنگام کار به صورت جداگانه با هر مشتری.

گفت: “ما از این تجدید هیجان زده هیجان زده ایم.” کوین ارووتیا، بنیانگذار Voy Media. وی گفت: “این یک مرحله مهم در تکامل ما است زیرا قدرت توانایی های ما ، رشد و تعهد ما به مشتریان را برجسته می کند. مطالعات و توصیفات موردی ما عملکرد و تلاش های ما را برای رونق مداوم فروش ، تکرار مشتریان ، حفظ و بازده سرمایه گذاری برجسته می کند. این عملکرد در صنعت ما بی نظیر است. “

خبر مرتبط  پلتفرم Seunicloud شانگهای الکتریک برنده اولین جایزه اینترنت صنعتی جهان در WAIC 2020 شد

علاوه بر این هویت جدید ، ووی مد معرفی می کند جعبه اندازه گیری. با Metrics Box ، اجرای فروشگاه تجارت الکترونیکی شما هرگز آسان نبوده است. برنامه برای درک بهتر مشتری از رویکرد و الگوریتم های داده محور اختصاصی شرکت استفاده می کند. گزارشات در زمان واقعی ، تقسیم بندی نامحدود ، بینش محصول ، ابزار مشتری و صدها ویژگی دیگر را دریافت کنید.

خبر مرتبط  Tuniu برای گزارش نتایج مالی سه ماهه اول سال 2020 در 10 ژوئن 2020

این شرکت همچنین تولید محصولات را افزایش داده است بازاریابی دیجیتال Fastlane، پادکست استراتژی های بازاریابی برجسته ، و منتشر شد بازاریابی دیجیتال آسان ساخته شده: استراتژی های رشد A-Z و مفاهیم اصلی بازاریابی دیجیتال، یک منبع جامع برای بازاریابان. با تلاش گسترده برای تجدید چاپ ، Voy Media ادامه خواهد داد تا تمام ابزارها و تخصصهای بازاریابی دیجیتال را که باید در ضمن سرمایه گذاری بیشتر روی محتوا ، استراتژی های بازاریابی ، فن آوری های بازاریابی و تجربیات آنلاین برای پشتیبانی از مشاغل در همه ابعاد رشد کنند ، ارائه دهد.

درباره Voy Media
Voy Media یک آژانس بازاریابی دیجیتال برنده جایزه است که در آن مستقر است نیویورک ، نیویورک. راه حل کامل خدمات Voy Media به مشتریان امکان می دهد تا ضمن دستیابی به بهترین نتیجه ممکن از فعالیتهای بازاریابی خود ، به فعالیتهای اصلی خود بپردازند. این آژانس استراتژی های بازاریابی مبتنی بر داده های مستقر را به مشاغل با ابعاد مختلف با استفاده از نرم افزار اختصاصی و فناوری منحصر به فرد هدفمند توسعه یافته در خانه ارائه می دهد. این شرکت متخصص در کار با مارک های مستقیم به مصرف کننده (DTC) و شرکت های دارای سرمایه گذاری است.

خبر مرتبط  Meituan نتایج مالی را برای سه ماه منتهی به 30 سپتامبر 2020 اعلام کرد

برای اطلاعات بیشتر به این قسمت مراجعه کنید https://voymedia.com/

SOURCE Voy Media

لینک های مربوطه

https://voymedia.com