ARTC اعلام کرد که WinBus ، تایوان اولین تولید کننده خانه ، برقی خالص ، و یک SAE LEVEL-4 مینی بوس خودمختار ، موفق به کسب مجوز برای یک سال آزمایشی “جعبه شن” با حمایت مالی “برنامه آزمایش نوآورانه فناوری وسایل نقلیه بدون سرنشین” تحت وزارت امور اقتصادی (MOEA) ، R.O.C.

مراحل اولیه عملیات آزمایشی شامل یک آزمایش آزمایشی خودران دو ماهه برای جمع آوری داده های فنی و عملیاتی مرتبط است. سپس در ژوئن سال 2020 خدمات شاتل را با تجربه رایگان به عموم مردم آغاز کرد.

WinBus

WinBus توسط ARTC توسعه و ساخته شده است ، 100٪ ساخته شده درتایوان دستیابی به وسیله نقلیه خودمختار SAE LEVEL-4 اتوماسیون رانندگی ؛ به این معنی که مینی بوس خودمختار در بیشتر شرایط به تعامل انسان احتیاج ندارد. با این حال ، یک انسان هنوز این گزینه را دارد که به صورت دستی نادیده بگیرد.

WinBus “MIT” با بدنه ای چشم نواز ، بیضی شکل و روان توسط ARTC و گروهی متشکل از بیش از 20 تامین کننده در زنجیره تأمین محلی ، شامل شاسی ، سیستم انتقال قدرت ، باتری ، بدنه و سیستم های کلیدی برای سنجش ، ساخته شد. تصمیم گیری ، اتصال و غیره

خبر مرتبط  هواوی سری نسل بعدی OceanStor Pacific را اعلام کرد و یک معیار جدید برای ذخیره سازی داده های دسته جمعی تنظیم کرد.

مینی بوس خودران دارای بسیاری از پیشرفته ترین فن آوری ها و سیستم های کلیدی است که توسط تامین کنندگان تایوانی ارائه می شود ، در حالی که توسط ARTC یکپارچه شده است. سیستم های موجود در آن برای کنترل زیر سیستم های مختلف مانند فرمان ، ترمز ، شتاب گیری ، از طریق انواع مختلف سنسورها از جمله دوربین ، لیدارها (32 لایه) و رادارها (77 گیگاهرتز) و غیره و همچنین سایر موارد ، تصمیمات فوری می گیرند. فناوری های پیشرفته مانند موقعیت یابی با دقت بالا ، همجوشی سنسور AI و تصمیم گیری هوشمند … و غیره.

چالش بلندترین برد سرویس حمل و نقل خودکار در جهان

ارتباط بین ARTC و سایر شرکای محلی ، از جمله Kingwaytek Technology ، Chunghwa Telecom و Acer ITS ؛ از طریق عملیات “جعبه شنی” سرویس شاتل عمومی با بلندترین برد جهان را به چالش می کشد.

خبر مرتبط  همکاری AnyLogic با H2O.ai

در عملیات آزمایشی ، WinBus باید بر تنوع زیادی از شرایط و پیچیدگی های ترافیکی در طول یک مسیر ثابت 12.3 کیلومتری با سناریوهای مختلف (در مقایسه با 10 پروژه مشابه مشابه KM در سراسر جهان) غلبه کند. از جمله تقاطع های T بدون چراغ راهنمایی ، ترمز تطبیقی ​​وسیله نقلیه با برخورد با عابران پیاده یا سایر اشیا، ، تعویض سریع / آهسته خط ، ترمز تطبیقی ​​دوباره وسایل نقلیه جلو ، شناسایی چراغ راهنمایی و عکس العمل ، چرخش در تقاطع ها ، توقف در ایستگاه های اتوبوس … و غیره این پروژه حتی با معنا و نقطه عطف خواهد بود ، زیرا در شرایط بسیار پیچیده ترافیک در آن آزمایش شده است تایوان، و نیاز به نشان دادن توانایی های خودرو در ارائه خدمات شاتل ایمن و راحت در بین نقاط مهم مناظر در لوکانگ ، مرکز تایوان است.

بخشی کلیدی برای توسعه صنعت

خبر مرتبط  Pintec شرکت Aspire Holdings شرکت تابعه China Mobile را با راه حل های هوشمند فین تک امکان پذیر می کند

جری وانگ، رئیس ARTC ، اشاره کرد که تأیید واقعی حیاتی ترین قسمت برای یک وسیله نقلیه از توسعه تا تجاری است. وی اضافه می کند ، تحت حمایت مالی از وزارت فناوری صنعتی (DoIT) تحت MOEA ، ساخت WinBus را به پایان رسانده است و به همکاری خود با شرکای محلی برای ایجاد مدل های تجاری جدید و نوآورانه که در خود رانندگی آینده بسیار مهم است ادامه خواهد داد. توسعه صنعت خودرو در تایوان.

ARTC قرار است یک پروژه عملیاتی تجاری را با شرکت های خصوصی آغاز کند و خدمات حمل و نقل شاتل را در پارک صنعتی ساحلی Changhua برای جمع آوری اعتبارات عملیاتی بیشتر ارائه دهد. سرانجام ، استرس وانگ ، هدف ما صادرات سیستم های کلیدی و مدل های نوآورانه تجاری WinBus به مشتریان جهانی است.

برای دیدار با WinBus قبل از ورود به آن: https://youtu.be/TLbXy3iTiVI

WinBus ، نقطه عطف جدید در حمل و نقل هوشمند https://youtu.be/DWM7OUuRGDQ

SOURCE مرکز تحقیقات و آزمایش خودرو (ARTC) ، تایوان