سه پیشکسوت صنعت برای تأمین تقاضای روزافزون برای محتوای کاربرپسند در منطقه EMEA ، با هم متحد می شوند

لندن، 14 اکتبر 2020 / PRNewswire / – Zefr با پلتفرم خود پیشروترین ارائه دهنده مستقل داده های زمینه کاربر پسند برای YouTube و Facebook است. این شرکت راس نیکول به عنوان معاون رئیس منطقه اقتصادی اروپا ، خاورمیانه و آفریقا (EMEA). در حالی که اولتانو کیندلان ویلیامز پست مدیر تجاری جنوب اروپا را دریافت کرد کنی اسپانبرگ به عنوان مدیر بازرگانی کشورهای شمال اروپا را پوشش می دهد. این سه مدیر به طور مشترک رشد برند Zefr در منطقه EMEA را افزایش داده و آگاهی از نام تجاری ارائه دهنده داده های زمینه را افزایش می دهند. نیکول از کار می کند لندن در حالی که اسپانبرگ در سوئد است. کیندلان تجارت در جنوب اروپا را مدیریت می کند مادرید بیرون

“با توجه به نیاز روزافزون به راه حلهای استاندارد برای ارائه نام تجاری کاربر پسند ، تقاضای جهانی برای داده های زمینه از Zefr نیز در حال افزایش است. موضوع حفاظت از داده ها نیز به طور فزاینده ای اهمیت پیدا می کند. برای ما مهم بود که با نمایندگان محلی به این تقاضا پاسخ دهیم ” ریچ رادون، یکی از بنیانگذاران و مدیران عامل Zefr. “ما مشتاقانه منتظر همکاری با تیم مدیریتی با عملکرد بالا هستیم راس نیکول، اولتانو کیندلان ویلیامز و کنی اسپانبرگ برای رشد ما در EMEA. “

خبر مرتبط  همکاری گسترده Comarch با Moët Hennessy نشان می دهد که اطلاعات تجاری با کیفیت بالا استراتژی های فروش کارآمد را هدایت می کند

شرکت ها و متخصصان تبلیغات در سراسر جهان برای بهینه سازی مناسب بودن نام تجاری خود در یوتیوب و فیس بوک از داده های مربوط به بستر Zefr استفاده می کنند. Zefr به جای ابزارهای سنتی مانند کلمات کلیدی و مدل های داده های معنایی ، به یک استراتژی ثبت اختراع متکی است که کارکنان واقعی را درگیر می کند. Zefr عملاً هوش انسان را با یادگیری ماشینی ترکیب می کند تا اطلاعاتی در مورد مناسب بودن مارک کسب کند. داده های زمینه را می توان در بیش از 46 زبان فعال کرد – این یک عامل بسیار تعیین کننده برای مارک های جهانی است. با گسترش ، Zefr در حال نصب زیرساخت های یک رهبر بازار در منطقه EMEA است که بیشترین موفقیت ممکن را برای مشتریان خود دارد.

نیکول توضیح می دهد: “من بسیار خوشحالم که می توانیم پلت فرم داده های متنی خود را در مرحله مهم استراتژیک که صنعت ما در آن قرار دارد ، به منطقه EMEA گسترش دهیم.” حفاظت از داده ها در ارتباط با GDPR نیز به طور فزاینده ای اهمیت پیدا می کند. Zefr با داده های زمینه ای خود ، راه حل ایده آل برای کارشناسان بازاریابی در اروپا ، خاورمیانه و آفریقا است. “

خبر مرتبط  بازار پردازش لیزر با تجزیه و تحلیل ضربه COVID-19 بر اساس نوع ، تنظیمات ، درآمد ، کاربرد ، صنعت نهایی کاربر و منطقه - پیش بینی جهانی تا 2025

راس نیکول در سالهای اخیر در منطقه EMEA برای شرکت های بین المللی فناوری تبلیغات فروش داشته است. آخرین ایستگاه های وی Sharethrough و Telaria بود. در لندن کارشناس فروش مقیم استراتژی رشد Zefr را در منطقه EMEA رهبری می کند.

Ultano Kindelan Williams از Fyber به Zefr منتقل می شود. وی در آخرین کارفرمای خود ، نایب رئیس فروش در مناطق EMEA ، APAC و LATAM بود. او با تجربه خود در فروش بین المللی ، رشد بستر داده های بستر Zefr را به دنبال خواهد داشت. او روی مهمترین کشورهای EMEA ، از جمله اسپانیا و ایتالیا تمرکز دارد. کیندلان ویلیامز بیش از ده سال تجربه به عنوان یک مدیر ارشد در فروش فناوری تبلیغات به ارمغان می آورد. وی پیش از این در DoubleClick ، ​​EyeWonder و Falk Realtime کار می کرد.

کنی اسپانبرگ توانست Zefr را از GroupM – یکی از شبکه های رسانه ای برجسته جهان ، که برای آن در سوئد به عنوان مدیر ارشد دیجیتال و مدیر محصول کار می کرد ، فریب دهد. قبل از پیوستن به GroupM ، کنی سالها در صنعت تبلیغات بین المللی سمتهای مدیریتی داشت – از جمله Nordic Director در DoubleClick ، ​​یکی از بنیانگذاران Smartclip Nordics ، مدیر اروپایی در Spongecell و رئیس بازاریابی برنامه ای بین المللی در Widespace. اسپانبرگ اهل است استکهلم از Zefr برای هماهنگی فروش و استراتژی تجارت در کشورهای شمال اروپا و پشتیبانی از تجارت عمومی EMEA.

خبر مرتبط  بانک دیجیتال + DeFi ممکن است به یک نقطه محوری در اهرم مالی سنتی تبدیل شود

درباره Zefr

Zefr یک بستر پیشرو برای داده های زمینه است. ارائه دهنده راه حل های دقیق و م andثر برای شرکت ها و آژانس ها ارائه می دهد. با استفاده از بستر داده های متن از Zefr ، شرکت ها و آژانس ها می توانند داده ها و اولویت های مربوط به فیلم های کاربرپسند و سایر مطالب را در مقیاس مناسب بخوانند ، سازماندهی و فعال کنند. این شرکت یک شریک اندازه گیری YouTube و یک شریک بازاریابی فیس بوک است. این یکپارچه سازی هوش انسانی در یک راه حل ثبت شده برای ارائه به شرکت ها و آژانس ها با راه حل های دقیق تر و دقیق تر برای محتوای کاربر پسند در سیستم عامل های مقیاس زده شده است. دفتر مرکزی شرکت در است لس آنجلس در ایالت کالیفرنیای آمریکا. این شرکت همچنین دارای دفاتر در نیویورک، شیکاگو، لندن، اسپانیا و سوئد. اطلاعات بیشتر در: http://zefr.com.

تماس را فشار دهید

اندرو سربی

Zefr ، SVP بازاریابی

[email protected]

آرم: https://mma.prnewswire.com/media/557108/ZEFR_Logos_Charcoal_Logo.jpg

لینک های مربوطه

http://zefr.com

منبع Zefr