سانتا کلارا ، کالیفرنیا، 19 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – Zinnov ، یک شرکت مشاور برجسته مدیریت و استراتژی جهانی ، یافته های خود را منتشر کرد گرفتن سریع هزینه مطالعه ، متمرکز بر مهندسی و سازمان های فناوری اطلاعات. این مطالعه به توانمندسازی رهبران مشاغل کمک می کند تا در اقدامات بهینه سازی هزینه ، تصمیمات آگاهانه ای بگیرند ، به خصوص در شرایط فعلی تجاری بی ثبات ، نامشخص ، پیچیده و مبهم ، که توسط COVID-19 ارائه شده است.

مطالعه Zinnov نشان داد که سازمانها می توانند با تمرکز روی سه اهرم هزینه اصلی – جهانی سازی ، برون سپاری و بهینه سازی نمونه کارها ، تا 20٪ پس انداز کنند. جهانی سازی این استراتژی است که یک سازمان با راه اندازی مراکز جهانی در مکانهای اصلی ، رد پای جغرافیایی خود را گسترش می دهد. جهانی سازی به طور بالقوه می تواند با هماهنگی نقش ها و مهارت های نیازهای شغلی فعلی ، بهینه سازی استعداد و استراتژی موقعیت مکانی و توزیع مجدد استعدادها از مکان های کم هزینه و کم هزینه ، حداکثر تا 15-20٪ هزینه برای یک سازمان صرفه جویی کند.

سازمان ها شاهد تغییرات اساسی در تقاضا برای مهارت ها و نقش های خاص هستند و در پی بروز همه گیری های مداوم مانند کارشناسان امنیت سایبری ، مهندسان امنیت ، مهندسان حفظ حریم خصوصی ، نقش فروش و غیره ، علاوه بر این ، تیم های بالغ توزیع شده در سطح جهانی ، وابستگی را از بین می برند. یک مکان خاص ، در نتیجه اطمینان از استمرار تجارت. با فشارهای حاد ، اقدامات بهینه سازی هزینه سریع در قالب توزیع مجدد استعداد از محل های پر هزینه و کم هزینه انجام می شود. علاوه بر این ، مراکز جهانی باید به عنوان مراکز چند منظوره برای دستیابی به پس انداز بیشتر در هزینه ها ، فعالیت کنند.

خبر مرتبط  Kaplan Fox در مورد جعل اوراق بهادار احتمالی ، Baidu ، Inc.

تجزیه و تحلیل Zinnov نشان می دهد که سازمان ها می توانند پس انداز قابل توجهی در به دست آورد برون سپاری از طریق مدیریت مؤثر فروشندگان و تخصیص بهینه نمونه کارها کار. پنج عنصر اصلی برای دستیابی به حداکثر صرفه جویی در هزینه از طریق یک مدل برون سپاری مؤثر ، شامل ادغام فروشندگان ، تعریف مجدد مدل های تعامل ، داشتن مدل های قیمت گذاری روشن ، تجدیدنظر در سبد خرید در خانه در مقابل برون سپاری ، و داشتن مدیریت بهتر و ساختار مدیریتی فروشنده است.

سومین اهرم اساسی که از مطالعه Zinnov پدید آمده است بهینه سازی نمونه کارها محصول، که به طور بالقوه می تواند سازمان ها را تا 15 درصد در هزینه ها پس انداز کند. در این فرآیند ، سازمانها باید بر اساس مرحله چرخه توسعه محصول (PDLC) و اهمیت استراتژیک آن برای تجارت ، سرمایه گذاری ، بهینه سازی و واگذاری محصولات را انجام دهند. تصمیم گیری بر اساس ابعاد اصلی مانند درآمد ، نقشه راه محصول ، نیازهای استعدادی ، پیچیدگی زیرساخت ها ، فشار هزینه و حاشیه و پیچیدگی مشتری / بازار است.

صحبت در مورد مطالعه هزینه هزینه ، نیلش تاکر، مدیر شریک و رئیس جهانی ، Zinnov، گفت: “در پی عدم قطعیت ناشي از COVID-19 براي سازمانها در سراسر جهان ، فشار هزينه ها افزايش يافته است. با توجه به اينكه اين بيماري در حال شكل گيري مجدد كل اكوسيستم هاست ، هزينه هزينه صرفاً يك گام مهم بلكه يك اقدام ضروري نيست. شرکت ها امروز از خودشان سؤال می کنند – آیا من استراتژی پس از COVID را می گیرم ، چگونه کارمندان من مؤثر هستند؟ مشتریان من چگونه با من ارتباط برقرار می کنند؟ در حال حاضر ، شرکت ها از CFO خود بودجه اضافی دریافت نمی کنند. بنابراین آنها می دانند که چگونه می توانند بودجه فعلی خود را به کار گیرند و برای ابتکار عمل برای رشد آینده هزینه کنند. ”

خبر مرتبط  فروش و حاشیه افزایش ، افزایش یافته توسط تجارت بین المللی ، تأثیر COVID-19 تحت کنترل

“آزمایش از راه دور باعث موفقیت بسیاری از سازمانها شده است ، که به نوبه خود شرکتها را تحت تأثیر قرار داده است تا تیمهایی را که می توانند به صورت پویا طراحی مجدد شوند و از لحاظ جغرافیایی توزیع شوند ، برای تداوم کسب و کار جستجو کند. شرکتها درک کرده اند که هزینه های دریافتی به معنای سازمانها فقط حل نمی شود. برای هزینه ، اما برای کیفیت و بازده نیز حل می شوند. “

درباره Zinnov

Zinnov که در سال 2002 تأسیس شد ، یک شرکت پیشرو در زمینه مدیریت و استراتژی جهانی است که با حضور در آن فعالیت می کند سانتاکلارا، هیوستون، بنگلور، گورگائون ، و پاریس. در طول 18 سال گذشته ، Zinnov با موفقیت با بیش از 250+ شرکت و شرکت های فن آوری Fortune 500 مشورت کرده است تا بینش های عملی را ایجاد کند که به آنها کمک می کند ارزش ایجاد کنند – در ابعاد درآمد و بهینه سازی. Zinnov با داشتن تخصص اصلی در مهندسی محصول ، تحول دیجیتال ، نوآوری و مشاوره برون سپاری ، به مشتریان کمک می کند:

  • فعال کردن شرکتهای جهانی به توسعه و بهینه سازی ردپای مهندسی جهانی از طریق راه اندازی مرکز ، و فن آوری و شتاب دهنده های عملکردی برای دستیابی به بهره وری R&D ، نوآوری و بهره وری بالاتر.
  • مشاوره به شرکتهای جهانی PE در لیست بندی کوتاه مدت داراییها و ارزیابی هدف ، انجام کارآزمایی تجاری و ایجاد ارزش.
  • رشد درآمد محصولات و خدمات شرکتها در بازارهای جدید از طریق اطلاعات حساب ، ورود به بازار و مشاوره گسترش بازار.
  • ساختار و اجرای اهرم های تبدیل دیجیتال توسط فن آوری هایی مانند AI / ML ، Cloud ، IOT و ՀՀԿ فعال می شوند.
  • کمک به شرکت های جهانی برنامه های نوآوری باز خود را ترسیم و هدایت می کند ، برنامه های شتاب دهنده را طراحی و عملیاتی می کند و همکاری با راه اندازی ها را در موارد خاص استفاده و نتایج از پیش تعریف شده امکان پذیر می کند.
خبر مرتبط  Xilica برنامه جهانی آموزش 'Genius' را راه اندازی کرد

Zinnov با تیم مشاوران باتجربه ، کارشناسان موضوع و متخصصان تحقیق ، به مشتریانی از سراسر عمودی در صنعت از جمله نرم افزار Enterprise ، BFSI ، بهداشت ، خودرو ، خرده فروشی و مخابرات در ایالات متحده خدمت می کند ، اروپا، ژاپن، و هند

برای اطلاعات بیشتر به http://zinnov.com مراجعه کنید.

تماس رسانه ای

نیتیکا گول
مدیر ارشد بازاریابی ، Zinnov
[email protected]
+ 1-408-390-5797

منبع Zinnov

لینک های مربوطه

https://zinnov.com/